Son Yaz 3. Bölüm | Çöp Torbası

  • Опубликовано: Месяц назад

    Son Yaz

    Длительность: 2:26:36

    Son Yaz 3. Bölüm Tek Parça (15 Ocak 2021)
    Akgün, Yağmur’un yardımıyla Sakız Adası’na kaçmaya çalışırken, denizin ortasında onları bir sürpriz beklemektedir. Selim, Akgün’ün Yağmur’la beraber plan yaparak onu tehlikeye attığını öğrenince; Akgün’ü, ailesinin yanından uzaklaştırmaya karar verir; İstanbul’a doğru yola çıkarlar. İstanbul’da babasıyla karşı karşıya gelen Akgün onunla hesaplaşma şansı bulur. Selim ise Selçuk Taşkın’ın Akgün’ü kendisine emanet etmesinin altında yatan gerçek sebebi öğrenir. Bu sırada; ailesinin boşanacağını öğrenen Altay, kendisinden hiç umulmadık bir davranış sergileyerek, Selim’in verdiği kararları sorgulamasına sebep olur.
    İdealist Cumhuriyet Savcısı Selim Kara (Ali Atay), 8 yıl önce hapse yolladığı organize suç lideri Selçuk Taşkın’dan (Arif Pişkin) reddedemeyeceği bir teklif alır. Selçuk Taşkın, Savcı Selim Kara’nın bütün suç örgütünü çökertecek davasında, tanıklık yapmayı istemektedir. Ancak bunun için tek bir şartı vardır; oğlu Akgün Gökalp Taşkın’ı (Alperen Duymaz) Selim Kara’nın bizzat koruması… Suç dünyası içinde büyümüş, tehlikeli ve sorunlu görünümünün ardında duygusal bir genç olan Akgün için bu kabul edilmesi güç bir durumdur. Hayat beklemediği bir yerden daha sınar Selim’i; İzmir’de çocukları ile yaşayan eşi Canan (Funda Eryiğit) boşanmak istemektedir. Ailesi ile işi arasında kalan Savcı Kara, baş belası olarak gördüğü Akgün’ü ailesinin yanına İzmir Çeşme’de bulunan Adalet Sitesi’ne götürmek zorunda kalır. Selim’in beklenmeyen misafiri Akgün’ün gelişi site sakinlerinin tüm dengelerini altüst edecek; Ege’de başlayan bu rüzgâr, herkesin hayatını değiştirecek büyük bir fırtınaya dönüşecektir.
    OYUNCULAR: ALPEREN DUYMAZ, ALİ ATAY, FUNDA ERYİĞİT, HAFSANUR SANCAKTUTAN, EMRE KARAYEL, SİNAN TUZCU, ŞEBNEM DÖNMEZ, ARİF PİŞKİN, SEZER KOÇ, HALİL BABÜR, YASEMİN YAZICI, ERDEM ŞANLI, YUNUS NARİN, ATA NEDİM ARMAN, SARP İKİLER, CENGİZ OKUYUCU
    FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
    Son Yaz: www.fox.com.tr/Son-Yaz/izle
    Resmi Facebook Sayfası: sonyazfox
    #FOX #FOXplay #SonYaz

Fairytale
Fairytale

Şimdi farkettim, “çocuklar dünyayı alacak elimizden, ölümsüz ağaçlar dikecekler” demiş biri diye geçiştirilmiş koca Nazım Hikmet. Biri mi!!! Oldu mu hiç böyle😔

8 часов назад
tubby bubi
tubby bubi

Akgün iyi falan değil belalı sorunlu hep de öyle kalacak biri gitmek için kaçmak için de herkesi kullanır gözüne gelmez bunun en az 30 yaşına gelmesi lazım belki o zaman olgunlaşır da kaçmak için onu bunu kullanmaz belliydi böyle olacağı o kız ölebilirdi nazı kullanınca naz da ölebilirdi ama umursamadı bunları Ali Atay yerine başkası olsa keşke hiç oynayamıyo ya mimik jest ses tonu hiç bişey yok herifte

9 часов назад
Efe Arda ERDAĞ
Efe Arda ERDAĞ

Ali Atay usta bir oyuncu ve Akgün ile çok iyi bir ekip olmuşlar

4 часа назад
ᔕIᐯO ᗴᗪITOᖇ
ᔕIᐯO ᗴᗪITOᖇ

akgün nasil bir adam ya??🙄

11 часов назад
Kıymetlimiiss gallum
Kıymetlimiiss gallum

Altay sadakatsiz alinin abisi

13 часов назад
Severus Snape
Severus Snape

Altayda şeytan tüyü var ama Ali çok gıcık 😅

12 часов назад
Selin McMorina
Selin McMorina

Savcının akgün ü herkesin ortasında dövmesi bir tek beni mi çok rahatsız etti ?Çok kötü bir şekilde dayak atıyor .Banya üzüldüm akgün e .Çocuk kaçmaya çalışıyor birde .Kaç gündür izliyoruz .Akgün un şiddete karşı travması var .Büyük ihtimalle babasından kalmış .Savcının kendi çocuklarına bir fiske bile vurmazken,emanet edilen öksüz birine sürekli vurması, üzerine yürümesi hiç hoş değil.Umarım ilerideki bölümlerde telafi edilir bu durum .Çünkü savcı ve akgün un uyumu çok güzel

17 часов назад
reyyan
reyyan

2:02:50 de baslayan fon müzigin adı neee

День назад
Nari Djan
Nari Djan

Alperenin en yakisikli hali bu dizide qaliba😅 l

День назад
şwl wrl
şwl wrl

Bizim sitede birinin kafası yarılsa çocuğun kanı akmadan bütün site duyar öyle dedikoduculuk

2 дня назад
MAMIHLAPINATAPEI
MAMIHLAPINATAPEI

1:25:16 Lan bu nasıl ağlamak amk

2 дня назад
Melek Melek
Melek Melek

Çöp torbası🙂

2 дня назад
Loş Dilhun
Loş Dilhun

Resmen bepantol için dizi yazıyorlar gwhdgwhzh

2 дня назад
Amigo Göktürk
Amigo Göktürk

Kıvanç Tatlıtuğ’dan çok şey öğrenmiş,hareketlerinin çoğu o. :)

2 дня назад
Hilal
Hilal

Ali Atay'ın içindeki Mecnun her türlü kendini belli ediyor

2 дня назад
pasa-53 3
pasa-53 3

Yağmur niye kendini bi halt sanıyor 😓

2 дня назад
Eren Okumus
Eren Okumus

Medcezirden uyarlanmış bildigin ama güzel dizi

2 дня назад
Yağmur Sevim
Yağmur Sevim

kız masadan kalktı kimse fark etmedi??? jxnsjxndxj

3 дня назад
Anubis
Anubis

Savcı,ailesi konusunda yapılmaması gereken ne varsa yapıyor.Ezikliğini kendini işine vererek kapatmaya çalışıyor.

3 дня назад
Pelin eylül Yıldırım
Pelin eylül Yıldırım

Allah bu diziye arka sokaklar ömrü versin

3 дня назад
ilk zeynalova
ilk zeynalova

akgulume vurmayin🥺 kiyamam ya nasi kosuyo

3 дня назад
Hatice Dursun
Hatice Dursun

Selim, Akgün'e çok güzel yapıştırıyor yemin ederim. Benim canım acıyor.

3 дня назад
umut demir
umut demir

Şuana kadar oğluna cım diye hitap eden baba görmedim ben babamın yanın da konuşamıyorum bunlar abi kardeşler sanki

3 дня назад
Güler Çoban
Güler Çoban

Çok kaliteli bir dizi 👏👏👏

3 дня назад
Egehan Kaya
Egehan Kaya

Son yaz çok güzel bir dizi

4 дня назад
berat diri
berat diri

Dizideki her iliski çekiyor neredeyse ama Canan ve Savcımın birbirine bakışları beni bitiriyor be.

4 дня назад
Sadık Güneri
Sadık Güneri

Ufacık çocuğun 100 lirasını aldı hala geri vermedi, bunu dikkatle izliyorum, takipçisiyim.

4 дня назад
Salih Arı
Salih Arı

Profil foton yüzünden ekranda bişey var sandım

12 часов назад
elif
elif

oyunculukların mükemmel olması pekiiii

4 дня назад
elif
elif

Altay sen nasi bi ergensin reis lfpwöxpwödğwçdğ

4 дня назад
Serdar Dilsen
Serdar Dilsen

#Git sezen aksu

5 дней назад
Serdar Dilsen
Serdar Dilsen

Çok ilginç?Akif'ten sana ne birader

5 дней назад
ZaCcum
ZaCcum

Bu Eray denen adamın neden üstünde 3 bölümdür aynı gömlek var?

5 дней назад
Dilara Asker
Dilara Asker

yağmuru, yağmur tanrisevsine benzeten bir ben miyim

5 дней назад
Dilara Asker
Dilara Asker

@MAMIHLAPINATAPEI tip olarak da öylee

2 дня назад
MAMIHLAPINATAPEI
MAMIHLAPINATAPEI

Bende çok benzetiyorum isimleri çok benziyor

2 дня назад
Bertan Uzar
Bertan Uzar

1.17.54 denetimli serbestlikten adem (Bi sonraki sahne) + teşekkürler ömercim Cmlskdsşödşsödsşsöslsösşsl

5 дней назад
mih
mih

Altay = sadakatsiz Ali

5 дней назад
Fatma Demir
Fatma Demir

01:44:44 polisin instası serii

6 дней назад
Şebnem Çetin
Şebnem Çetin

50:12 ahahahhaskldndşdmdkdn

6 дней назад
Mahmud AKPINAR
Mahmud AKPINAR

ulan ne dövdü beee

6 дней назад
B e S t
B e S t

Seaways yazıp arabayla denize insinler bütün iş çözülür

6 дней назад
Mehmet Sait
Mehmet Sait

2:08:42 harbiden boş yaptın

6 дней назад
Mehmet Sait
Mehmet Sait

2:05:07

6 дней назад
Berat Duman
Berat Duman

Arabaya geç

7 дней назад
Mert
Mert

Akgün efsane oyuncu

7 дней назад
MAMIHLAPINATAPEI
MAMIHLAPINATAPEI

Harbi ya minikleri fln mükemmel

2 дня назад
Berkay Demir
Berkay Demir

*yağmurla akgün göz göze gelir* Savcı : TEHDİT Mİ ETTİN LAN ?

7 дней назад
Flipbook Master
Flipbook Master

😂😂😂

7 дней назад
Ghost Dave
Ghost Dave

Yandıı deee :D

8 дней назад
Osman Mehter
Osman Mehter

Kelepceyi takan gorevli kisi adini Adem diye tanitiyor sonra evden ayrilirken savci ona " Tesekkurler Omercim " diyor hahahahah

8 дней назад
Mehmet Sait
Mehmet Sait

Benim de dikkatimi çekti ama bence savcı trolledi bilerek :D

6 дней назад
akmer esis
akmer esis

1:28:30 bakışlar çok iyi yaa herkes 'noldu lan buna' diyor

9 дней назад
akmer esis
akmer esis

Aga akgüne içim acıdı lan

9 дней назад
Saiq Hidayetov
Saiq Hidayetov

Akgünün anasının səsinə bayildim vallahi 👍🏻😍

9 дней назад
Merve Sena ÇALIK
Merve Sena ÇALIK

Müzik sinirimi bozdu. Çok güzel çalıyo sonra bir notasına yanlış basıyolar gibi

9 дней назад
heavenly77
heavenly77

Çok güzel bir dizi bizim oralar manzaralar harika emrah amir akgün oyunculuğu süperrrr

10 дней назад
Ebrar
Ebrar

Sadakatsiz ali= altay ikisininde beyni yok uyuz oluyom

10 дней назад
Zeliş Zeliş
Zeliş Zeliş

Dizi üç bölümdür ilerlemiyo İstanbul İzmir arası gidip geliyorlar Ali atayı harcamışlar

10 дней назад
Hanzala Özel
Hanzala Özel

Canım Savcım yeri gelince bir güzel Akgün'ü dövüyor ya çok hoşuma gidiyor.

10 дней назад
Çağrı Olgun
Çağrı Olgun

Hayatımda en iyi izlediğim türk dizilerinden asla bitmesin 🌺

10 дней назад
İbrahim Gök
İbrahim Gök

FİNAL OLMASIN LÜTFEN FİNAL OLMADIN DİYENLER BURDAMI 😡😡😡😡

11 дней назад
Melis Turk
Melis Turk

İzmir bürodan adem olarak geldi ömer olarak evden çıktı adam kdmdkdjdkd

11 дней назад
MARZOVAT TV
MARZOVAT TV

Medcezir v2. 0

11 дней назад
şeyma uzun
şeyma uzun

Allah bu diziye arka sokaklar ömrü versin

11 дней назад
allah kahretsin
allah kahretsin

allah aşkına 2.10.45 de nazın giydiği etek nerden bilen var mı

12 дней назад
diazem 03
diazem 03

1.28.30 BEN:az önce boşanmayı söyledikleri eşinini mi öptü o

12 дней назад
selim ağca
selim ağca

Güzel

12 дней назад
Wildrift Teacher
Wildrift Teacher

Niye 15:04 ' de çocuğun odasına direk giriyoda, Niye 15:24 ' de kızın odasına kapıyı çalarak giriyo?

13 дней назад
m kt
m kt

Şu savcının oğluna daha az yer verin sıktı baydı artık ergen tribi için izlenmiyor bu film

14 дней назад
Ahmet Sa
Ahmet Sa

Akgun dövulürken gerçekten korkmasi jckckgkgjgkf

14 дней назад
Gamze Dogruer
Gamze Dogruer

Biterse finale girerse böyleyim💔💔💔💔💔💔💔

15 дней назад
Gamze Dogruer
Gamze Dogruer

Lütfen bitmesin ben cooookkkkk beyeğniyorum bitmesin ❤️💖💓💓♥️💗🤍🤎❣️💖

15 дней назад
Tolga ÖZCAN
Tolga ÖZCAN

1:18:00 da Denetimli serbestlik İzmir bürodan gelen adamın adı Adem. 1:19:08 de nasıl Ömercim oluyor 😂😂😂😂 1 dakikada adamın adı değişti bee 😂😂

16 дней назад
Osman 1212
Osman 1212

Medceziri animsatiyor

16 дней назад
Ahdailsiam
Ahdailsiam

https://youtu.be/glk8PZeHk-A

16 дней назад
Negar
Negar

👍🏻👍🏻

16 дней назад
Alara Tokel
Alara Tokel

fatih’e sinir oldum

16 дней назад
Sema Nur Kılıç
Sema Nur Kılıç

Yağmur yerine başka bir oyuncu olsaydı çok daha iyi bir dizi olurdu

16 дней назад
By Hedefperest
By Hedefperest

1.18 Adem 1.19 Ömer

16 дней назад
Aynar Serifova
Aynar Serifova

Akgün🖤

16 дней назад
Eurin Samet
Eurin Samet

İNŞALLAH GERÇEK HAYATTADA YAĞMUR GİBİ HER FIRSATTA BABASINA SALLAYAN BİR EVLAT YOKTUR.

17 дней назад
Tu T
Tu T

Çok güzel bir dizi inşallah ömrümde arka sokaklar gibi olsun inşallah Gerçekten çok çok güzel bir dizi tavsiye ederim

17 дней назад
Tu T
Tu T

Ya çok güzel bir dizi tavsiye ederim ailece beğenerek izliyoruz yeni bölümlerinide heycanla bekliyoruz

17 дней назад
benan acırgan
benan acırgan

Kelepçeyi takmaya gelen adam adım Adem diyor ilerleyen dakikalarda savcı adını Ömer yapıyor 😅😅

17 дней назад
Orhan cömert
Orhan cömert

Şu filmde savcının akgünü dövdüğü sahnelere bayılıyorum. Süper gerçekçi

17 дней назад
camelia west
camelia west

2:15:05 bu yağmur gerçekten sinirmi bozuyor, kaan haklı, doğru dürüst. Anlatsan adama, herşeyi, yani adam haklı yani, senin sevgilin, kıskanıyor normal, aynı şey kaan yapsa bir kızı korusa, başına kötü bişey gelmesin diye, yağmur deliirirdi, ama. Haksızlık kaana, çok üzülüyorum kaana gerçekten, doğru olanı yaptı, bitti diyerek ayrılarak,

18 дней назад
Arzu Yilmaz
Arzu Yilmaz

Kaana tek gıcık giden ben miyim

16 дней назад
Emre Gökdemir
Emre Gökdemir

Akkun saç modeli iğrenç ilk okul çocukları gibi.biraz değişim lazım

19 дней назад
Furkan Ergin
Furkan Ergin

Cihazı takmaya gelen adam a 1:17:55 ADEM dedi 1:19:05 ÖMER dedi 😂😂😂😂😂😂😂 👇

20 дней назад
Ofli uzi
Ofli uzi

Arabaya gec hahah

21 день назад
Nübar Şahmalızadə
Nübar Şahmalızadə

Şu Fatihi hiç sevmedim. Sonu kötü olacak qaliba😏

21 день назад
Seda KIR
Seda KIR

👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

21 день назад
Yusuf Buyrucu
Yusuf Buyrucu

şu araba 3 bölümde 1.500 km yol yaptı amk bu araba alınmaz

21 день назад
Melike Cankurtaran
Melike Cankurtaran

Şu Altay yerine daha sevimli bi oyuncu getirin 😒

21 день назад
Masi Yusif
Masi Yusif

Azərbaycanlılar ses eliyin sayimizi bilək❤✌👇👍

22 дня назад
Aysen Agacanli
Aysen Agacanli

Bu yağmur şort giyiyoda soğuk deyilmi yaaa 🙄🙄

22 дня назад
B y
B y

gezip dolasip yine saniye 01:32:03 geliyorum, Alperenin burdaki ses tonu bi türlü aklımdan çıkmıyor be

22 дня назад
Nur B.
Nur B.

Bir dava uğruna insan hayatıyla oynanmaz savcı Selim Kara

22 дня назад
Jana 00
Jana 00

2:12:24 O ney di Yaaaa

23 дня назад
Sena Nur Kılıç
Sena Nur Kılıç

bence bu ahmet hala akgünün arkasını kolluyor. karşı tarafta olup onların hareketlerini kısıtlıyor

23 дня назад
Chorz-So2
Chorz-So2

Elektronik kelepçeyi takmaya geldiğinde adım adem dedi adam savcı adam giderken ömercim dedi dakikaları da şunlar geldiğinde : 1:17:55 giderken 1:19:05

23 дня назад
Aybike Altintas Yildiz
Aybike Altintas Yildiz

Yagmurun shortan baska kiyafeti yokmu😅

23 дня назад
buffalo gold
buffalo gold

Dizi biraz agir ilerliyo.aksiyonu az.azari cok

23 дня назад
Ali ihsan Aslan
Ali ihsan Aslan

abi en sevdiğim dizi oldu 2. side seferin kızı xdxdxdxdhahahahahahahah

23 дня назад
Ali ihsan Aslan
Ali ihsan Aslan

hahahab NE SAÇMA YORUM YAAAAAAA4444AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

23 дня назад
Ünal BORDA
Ünal BORDA

Şu Yağmur ve Altay karakterlerinin sahip olduğu olanaklara maddi ve manevi anlamda imrenen milyonlarca çocuk vardır sanırım Türkiye'de...

23 дня назад
Deutschland Türkei
Deutschland Türkei

Ahahahhaha polisler evi sarmadan mal gibi içeri daldılar adamı savcı yakaladı :):) yapacağınız sahneyi

24 дня назад
Merve Yıldız
Merve Yıldız

Ne bitmez arabaymış 😂😂

24 дня назад
giz
giz

Okulu bırakıp hukuk okuyup savcı olma isteği 👉🏻👈🏻

24 дня назад

Далее

The Last Summer Episode 4

2:29:10

The Last Summer Episode 4

Son Yaz

Просмотров 1,6 млн

Son Yaz 8. Bölüm | Hoşçakal

2:29:04

Son Yaz 8. Bölüm | Hoşçakal

Son Yaz

Просмотров 993 тыс.

02.03.2021 Манчестер Сити - Вулверхэмптон. Лучшие моменты матча

2:33

The Last Summer Episode 1

2:18:52

The Last Summer Episode 1

Son Yaz

Просмотров 4,7 млн

The Last Summer Episode 5

2:29:03

The Last Summer Episode 5

Son Yaz

Просмотров 1,3 млн

Son Yaz 9. Bölüm | Si Sorti: Sen Nerdeydin

2:30:58

Son Yaz 9. Bölüm | Si Sorti: Sen Nerdeydin

Son Yaz

Просмотров 767 тыс.

The Last Summer Episode 2

2:24:00

The Last Summer Episode 2

Son Yaz

Просмотров 3,6 млн

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 184. Bölüm

2:31:09

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 184. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Просмотров 2,6 млн

The Last Summer  Episode 2 (English Subtitles)

2:23:45

The Last Summer Episode 2 (English Subtitles)

The Last Summer - Son Yaz

Просмотров 135 тыс.

Akıncı 3. Bölüm

2:16:45

Akıncı 3. Bölüm

Akıncı

Просмотров 1,6 млн

Son Yaz 7. Bölüm | Sebebi Sensin

2:30:09

Son Yaz 7. Bölüm | Sebebi Sensin

Son Yaz

Просмотров 1,1 млн

The Last Summer Episode 1 (English Subtitles)

2:18:52

The Last Summer Episode 1 (English Subtitles)

The Last Summer - Son Yaz

Просмотров 308 тыс.

02.03.2021 Манчестер Сити - Вулверхэмптон. Лучшие моменты матча

2:33

Что произошло в доме агента Глока?

14:50

Что произошло в доме агента Глока?

Nepeta Страшилки

Просмотров 1,1 млн

Подводная КАРТОННАЯ БАЗА Челлендж !

15:48

Подводная КАРТОННАЯ БАЗА Челлендж !

Two Sisters Sobol

Просмотров 307 тыс.

Metal Family: Хэви отвечает на вопросы

14:15

Metal Family: Хэви отвечает на вопросы

Metal Family Xydownik

Просмотров 1,2 млн

GachaLife TikTok Compilation #2

16:08

GachaLife TikTok Compilation #2

Itsyuri

Просмотров 1,6 млн