Чи матюкались давні українці? | Квантова філологія

  • Опубликовано: 2 года назад

    Твоя Підпільна ГуманітаркаТвоя Підпільна Гуманітарка
    подписчиков: 144 тыс.

    У новому відео ви дізнаєтесь про те, коли на території України почали забороняти лайку, чому це робили, а також - сенсаційні новини про те, для чого лайку використовували наші предки.
    Підтримати Гуманітарку:
    Патреон: www.patreon.com/undergroundhu...
    PayPal: yourhumanities@gmail.com
    5168 7456 0994 1148

Lidia Markovych +454
Lidia Markovych

Вчетверте ( і не востаннє) напишу.Нечисту душу постійно тягне до лайна: копирсатися там, принюхуватися...Історичну "ревізію" вчинити... Попри деякі наукові терміни, це "дослідження" нічого спільного з наукою не має. А ось шкоду - великою мірою. Загиджуючи слух інших людей, нечисть намагається утворити спільноту "однодумців"...Варто думаючим людям тільки замислитись: для чого? Це троянський кінь для здоров'я української нації! Генетики вже давно довели ( науково!) згубний вплив лайки на людські гени! Це шлях до виродження - духовного й фізичного. Отож, подібні "дослідники" гордо несуть диявольську місію, очевидно, не просто так! А наївні, не обтяжені знаннями, голови охоче підставляються під потік лайна!

2 года назад
A K
A K

це був гарний матюк

18 дней назад
Valerii Biriukov
Valerii Biriukov

ЗГОДЕН З ВАМИ.

21 день назад
Olga Dorofeieva
Olga Dorofeieva

@Auroch Rok ось бачите, бо токсичне. Словом, я за думку автора Lidia Markovych

24 дня назад
Auroch Rok
Auroch Rok

@Olga Dorofeieva це відео починається з попередження, що воно для *дорослих*

24 дня назад
Андрій Горбунов +828
Андрій Горбунов

мені колись наснилася думка, що люди бережуть своїх дітей від обсценної лексики не тому, що вона якась експресивна, а тому, шо вона полісемантична, і якщо дитина, наприклад, навчиться слову «хуйня», то зможе позначати ним будь-який предмет чи явище, і потім тяжче буде навчити її відрізняти одну хуйню від іншої (ескобар.джпег). І цей сон спрацював за схемою Іґнобелівської премії: спочатку розсмішив, а потім змусив задуматись

2 года назад
Иван Иванидзе
Иван Иванидзе

@Lidia Markovych дети учат в школе матюки. Два урока и письмова робота про опанування лексикою... 6 класс кажется.

28 дней назад
Грицько Білаш
Грицько Білаш

@Constantine Ketskalo А психологія , мабуть є результатом руху нейронів та електричних імпульсів у мізках людини. А там вже недалеко і до молекул.

Месяц назад
Грицько Білаш
Грицько Білаш

@Марія Воронська І це свята правда.

Месяц назад
Грицько Білаш
Грицько Білаш

@Вже не юний Орел Не тільки егоїзм , а ще й лицемірство.

Месяц назад
Arsla +1
Arsla

@Вже не юний Орел ++я людина яка не може сприймати нецензурщину у своїх родичiв, аж тривожно вiдчуваю(i плювати старше чи молодше ця людина). Тому i сама при них намагаюсь висловлюватися культурно. Але як бiсить коли тебе матом поливають, а тобi i слова не можна(це дуже сильно грубить психiку)

8 месяцев назад
олексій азм +95
олексій азм

У мого діда Карпа (1903 году народження) самі страшні лайки були Ірод царя небесного і Іродова душа. Я виховувався в селі у діда і навчівся дуже багато життєвих істин. Ніколи в нашій родині не поминали статеві органи.(Дід був після революції воинствующий безбожник )

Год назад
kruk zuk +1
kruk zuk

Мій батько 1904 року народження пройшов всю війну, ніколи не чув від нього матюків.Саме грубе,що він міг сказати ,,твою мать''.Народився в с.Гарбузинка Вознесенського района Миколаївської обл.

28 дней назад
Грицько Білаш +2
Грицько Білаш

Мої всі діди та бабці з Хорола на Полтавщині. Народжені у 19 сторіччі.Всі шкільні вакації був у них. Ні разу не чув від них московських матюків , а от лагідної української лайки чув багато. Лагідної мабуть тому , що я ще дитиною був , а серед дорослих і не лагідна мабуть була.

Месяц назад
Сергій Федчук +1
Сергій Федчук

@O C На средній наддніпрянщині був проклін -а хай тобі грець!(грець означало щось дуже погане,здається інсульт)

Месяц назад
O C +3
O C

Мій дідо 100% українець з Буковини, народжений 26 року за Румунії, як його дуже розділити казав КУРВА МАМА ТА (останні два слова то румунський вплив), або "най би тя шляг трафив" я щє від нього часто чула. Інших лайливих слів не пам'ятаю принаймні. Підозрюю, що його улюблене "агій на тебе" теж свого роду прокляття...

Месяц назад
Сергій Федчук +7
Сергій Федчук

Цього року моїи батькам булло б по 94 : мама з Київщини,а батько з Донеччини запевняли,що матюччя не було до другої світової

Месяц назад
Василь Петренко +409
Василь Петренко

Подивився. Шикарно. Піду переслухаю Леся Подерв'янського щоб закріпити тему.

2 года назад
Валентина К
Валентина К

Ну ї чому вчить молодь така лекція Що ми такі ж як росіяни без мата двух слів зв, язати не можуть.

25 дней назад
Вася Бичер
Вася Бичер

@Артур Швец Чим тут пишатися. Це мерзено. Яка культура така і держава.

26 дней назад
kruk zuk +1
kruk zuk

Великий дурень ваш Лесь,та ще й заробляє на дурнях.

28 дней назад
Roman Kostruba
Roman Kostruba

Приєднуюсь до коментаря

28 дней назад
Артур Швец +2
Артур Швец

Хто хто а Олесь розбирається в Українській Культурі👍👏🇺🇦

Месяц назад
Emigrantvideo +173
Emigrantvideo

В мене був пес породи «лайка»)))

2 года назад
larisaliya +1
larisaliya

йой, нене... пес-лайка...?!...хай Бог милує, який же Ви були некультурний))) але, сподіваюсь, воно того вартувало)))

Год назад
Vasyl Avdiyenko +1
Vasyl Avdiyenko

@Богдан Міглазов Але він морозився))

Год назад
Богдан Міглазов +2
Богдан Міглазов

І звали його Андрій)

Год назад
Олександр Тригубенко +3
Олександр Тригубенко

Собака лаяла на дядю фраєра ... .)))

Год назад
Vasyl Avdiyenko +12
Vasyl Avdiyenko

Його фото виставити б десь, щоб Лайка отримував "лайки" без усілякої там лайки))

Год назад
A Lex +123
A Lex

"блядські ці питання зайобують" 👍😂😂😂

2 года назад
Igor Levitski +108
Igor Levitski

У монголів ще були обладунки, що називалися "хуяк" (зараз часто пишуть як "куяк", щоб не було зайвих асоціацій). В якомусь не дуже старому документі була фраза про загін башкір, які були "конные, оружные и хуячные". Ну і відповідно різні інші похідні форми на кшталт "охуячить" - видати обладунки воїнам. Але це теж не більше як випадковий фонетичний збіг.

2 года назад
Ольга Яковлева
Ольга Яковлева

@Panther а значение у нем. и итальянского совпадают? И есть ли в немецком аналог stronzo?

Месяц назад
Грицько Білаш
Грицько Білаш

@Igor Levitski Відомий такий факт , що ділові папери на московії аж до початку 18 сторіччя писалися ще також і уйгурською.

Месяц назад
Panther
Panther

Фонетичні збіги трапляються ))) наприклад, німецьке katze та італійське cazzo ))

Год назад
Panther +7
Panther

Тепер можна культурно вигукнути: "ти що, отримав обладунок?!!"

Год назад
Igor Levitski +9
Igor Levitski

@Борис Коробко 50% уйгурської мови - це якось занадто. До того ж, там були не лише уйгури, а всі степові народи, підкорені монголами. Здебільшого тюркомовні. Але ж і слов'янский вплив на теренах Московії був дуже значний, і то не лише староболгарська, а і давньоруська мова, адже князі і їхнє оточення розмовляли саме руською мовою.

Год назад
Viktoria Zuy +113
Viktoria Zuy

Вашими вустами матюки звучать так вишукано)))) цей канал - знахідка! дякую!:)

2 года назад
Mykola Grebeniuk +2
Mykola Grebeniuk

Як кажуть :"Матюк , він і в Африці матюк".Треба дивитись , не як "милозвучно" сказано , а що воно означає змістовно.

7 месяцев назад
Наталия Кириленко +369
Наталия Кириленко

"Краще бути гарною людиною, яка лається матом, ніж тихою, вихованою тварюкою"...

2 года назад
Віктор Величко
Віктор  Величко

Було б добре, але за таких умов Подерев'янський навіть не народився б.

27 дней назад
Грицько Білаш +1
Грицько Білаш

@Денис Шаповалов На Подерев'янському світ клином не зійшовся. Я на приклад про нього тільки не так давно дізнався. І не читав жодного його витвору.

Месяц назад
Грицько Білаш
Грицько Білаш

@Файна Євгенія Згоден з Вами. От тому то лайка це не матюки , і між ними фундаментальна різниця.

Месяц назад
ETO UA +1
ETO UA

Не представляю себе хорошего человека, который матерится. Это уже не будет хороший человек.

Месяц назад
Мавка Дивовиця
Мавка Дивовиця

@Ганна Куземська А ось медична наука показує що матюкання сприяє пошиженню тиску та сприятливо впливає на роботу серця.

Месяц назад
Купидон Video +35
Купидон Video

"Цариця небесна! Хай бог милує! Щоб ти не диждав!" - так лаялася моя бабуся, 1900 року народження, у місті Бровари, що під Києвом. А коли я не слухався, то чув: "Чортова дитина!" :) Зараз цій чортовій дитині 59 років.

Год назад
Mas Ter
Mas Ter

Йош христа-бога мать Марію в душу через прогиб єврейського народу та святого духа!

28 дней назад
Георгий Каланча +2
Георгий Каланча

Моя баба казала: "А щоб я не дождала!" Я завжди питав у баби: "Чого не дождала!?" Баба сміялася. А ще вона казала корові: "А щоб з тебе пара вийшла" Або коли собака не хотів їсти, казала: "Чемериці наїжся". А коли корова не хотіла пити, то баба казала: " Ох і помикулить, поки нап'ється". Любив свою бабу.

2 месяца назад
Галина Андріївна +1
Галина Андріївна

@Rostyslav Oleksenko А мені бабуся завжди говорила бог помилуй тебе дитино .. коли я шось не так робила .

2 месяца назад
Rostyslav Oleksenko +4
Rostyslav Oleksenko

Моя бабуся лаялася словами: "Ах ти ж идолова душа, розчортяча, проклята!" 1924 року народження. Слобожанщина.

7 месяцев назад
Bohdana Muravska +52
Bohdana Muravska

Візуальні вставки дуже прикрашають і доповнюють 👌 Ну і контент, як завжди, на рівні, дякую!

2 года назад
Богдан Бакун +174
Богдан Бакун

Генетики довели що всраті коментарі з лайкою (та щоб всіх тих генетиків облаяло пів планети) покращують статистику каналу та допомагають його розвитку

2 года назад
speravi1000
speravi1000

@Goytoseer Qurum Абсолютно згоден!

Год назад
Інфантильний ЗееСУшник +2
Інфантильний ЗееСУшник

отже треба по більше співпиждження

Год назад
Богдан Бакун +2
Богдан Бакун

@Файна Євгенія не впевнений що "науково довели". В джерелі не уточнювалось. Тому можливі кілька варіантів, в т.ч. і наукове доведення, так і доведення по типу як дорослі дітей в школу водять.

Год назад
Файна Євгенія +2
Файна Євгенія

Науково довели))) Це важливе уточнення

Год назад
Goytoseer Qurum +3
Goytoseer Qurum

...Так . Мухи злітаються на лайно. Реклама працює саме так....бо більшість інфікована , хвора, і має пошкоджений розум...Важливо де "ТИ" -особисто, хочеш опинитися.

Год назад
Yeahrik +148
Yeahrik

опа. нарешті кардинально важливий для утвердження мого світогляду контент під'їхав. не жартую. дякую

2 года назад
Грицько Білаш +1
Грицько Білаш

@Yeahrik Лайка точно не зруйнує Україну , бо це наше , рідне. А от матюки давно вже руйнують , бо це угро - фіно - монголо - татарське , тобто , м'яко кажучи , чуже та вороже.

Месяц назад
Dmytro Ivasiuk +3
Dmytro Ivasiuk

@Yeahrik Що ви мелете?

2 года назад
Yeahrik +7
Yeahrik

@Dmytro Ivasiuk відповів на питання щодо вживання лайки? Заспокійтесь, шановний, вас Лір уже на фейсбуці тролить. Не зруйнує лайка Україну, а от вивільнити людям емоції - допоможе

2 года назад
Dmytro Ivasiuk +1
Dmytro Ivasiuk

І що ж цей "контент" (вміст) утвердив у вас?

2 года назад
Support Ukrainian Army +171
Support Ukrainian Army

"в переславі у ямі копали там х*ями" українська народна мудрість

2 года назад
Viktoria Duchenko +2
Viktoria Duchenko

@Юра Прокопчук 7:36

Год назад
Zimbor Rigo +7
Zimbor Rigo

Кожний х...й на свій струй...казали наші діди

Год назад
Юра Прокопчук +8
Юра Прокопчук

Киньте таймкод для важливих переговорів

Год назад
Чайконуті думки +146
Чайконуті думки

Все добре. Проте бракує джерел: як мінімум -- для солідности, а як максимум -- для охочих дізнатися більше.

2 года назад
Саша Дубинецький
Саша Дубинецький

@sidewwinder які джерела? Ти хоть подивись Вікіпедію, прихильник хорошої і доброї мови, а матюки? То нам підкинули!😂

4 месяца назад
sidewwinder
sidewwinder

які джерела? це ж тупий гуманітарій)))))

Год назад
Ольга Ярова
Ольга Ярова

і регалій автора

Год назад
Файна Євгенія +2
Файна Євгенія

Це ще молодий канал. Відповідальність до контенту приходить згодом

Год назад
Hwitaz Bero +64
Hwitaz Bero

Дѧкую за те, що такъ чудово ўсе росклали по поличкахъ. Інформація, звѣстно, не нова, але я радый, що почуў докладно пояснену рôзницю мêж лайкою та наклепомъ (про блѧдь) :)

2 года назад
AllariH +16
AllariH

@Юкі просто записан с вкраплением церковно-славянской кириллицы. Стилизация под аутотентичное "блядь". Запиши предложение хоть на латинице - язык не поменяется. К слову, у многих языков несколько алфавитов и языковых норм. А язык один)

2 года назад
Юкі +2
Юкі

@AllariH ну... "Я" я такой еще не видел)

2 года назад
AllariH +8
AllariH

@Юкі все тот же украинский, внезапно))

2 года назад
Юкі
Юкі

Какой это язык?)

2 года назад
Carter Another +15
Carter Another

Дякую за контент, очікую в наступних відео усе те, що на вашу думку варто побачити 😊

2 года назад
Mik P +18
Mik P

Послухав вкотре. Ну невже не можна робити тупі й прості відоси, щоб раз подивився й забув!? )))) Ви дуже круті, чекаю ще контнету про сороміцькі пісні та обряди

Год назад
Irina Bruce - ПО ТЕМЕ И БЕЗ +27
Irina Bruce - ПО ТЕМЕ И БЕЗ

Вже кілька відео подивилася, і можу сказати - ваше почуття гумору на висоті! З цим випуском тим більше весело вийшло. Дякую!

2 года назад
Мирослав Петрук +3
Мирослав Петрук

Рідко пишу коментарі, но ваш канал просто щось, професіоналізм зашкалює, браво 😊

2 года назад
Мирослав Вернигора +38
Мирослав Вернигора

Більше б подібних видив, які б розкривали певні неоднозначности у нашій мові. Дяка!

2 года назад
rigboo +5
rigboo

Ніколи не думав про це питання з такої сторони дякую, що просвітили!

2 года назад
Lilia Pavlova +6
Lilia Pavlova

Чим більше випусків дивлюся, тим цікавіше стає. Цей надіслала усім друзям ще до того як ви попросили, бо це шедеврально 😂 Дякую!

2 года назад
Johny Fly +5
Johny Fly

Який цікавий, пізнавальний та чудовий україномовний канал, підписуюсь, подача матеріалу та вимова надзвичайно лаконічна та максимально доступна. Дякую

2 года назад
Оксана Чіпіжна +4
Оксана Чіпіжна

Вдруге переглядаю і дуже задоволена цією роботою.Дякую за працю.

Год назад
Taras Bulba +3
Taras Bulba

Справді крута лекція про мову на історію, дякую за це!

2 года назад
Галина Полуян +2
Галина Полуян

Насміялася, дякую. Про коучів та світшоти на 100% згодна, що це ненормативна лексика :D

2 года назад
Yevhen Kushnir +45
Yevhen Kushnir

Отримав справжнє естетичне задоволення від лекції. Дякую!

2 года назад
Семен Гавура
Семен Гавура

@Lidia Markovych Я з вами не згоден.Набагато легше вивчити десяток-другий слів і коротких фраз щоб висловлюватись,ніж осягати всю глибину рідної мови.Так спілкуються між собою примати.

2 года назад
Kateryna Dudka +10
Kateryna Dudka

@Lidia Markovych так чого ж ви тут пасетесь, ідіть собі з богом

2 года назад
Lidia Markovych +4
Lidia Markovych

Від такої "лекції" задоволення (та ще й естетичне!) можуть отримувати тільки збоченці.

2 года назад
(2) Олександр Дар'єнко +80
(2) Олександр Дар'єнко

Дозвольте і я вставлю 5 копійок: . Чув дві цікаві версії про слова, які я позначу відповідними буквами Х, П, Є і Б.(Вибачайте, не знаю яка мова і який народ саме ці слова започаткував, але) . За однією вони походять з практики храмової проституції. Тут все просто - Дійова особа Б, процес Є, статеві органи Х і П. За іншою версією, знову ж таки, язичники, приносили людські жертви, і процес розтину називали Є. Х і П - знову статеві органи, але ці слова використовували як визначення напрямку - Від/До Х/П. . У багатьох язичницьких релігіях статеві органи мали сакральне значення, їм навіть поклонялись. Храмова проституція була звичайним ділом, достатньо поглянути на закони Вавилонського царства, які збереглись як пам'ятки до цього часу. . Моя особиста думка про лайливі, некультурні, ненормативні та обсценні слова (та слова паразити): їх усіх необхідно позбавлятись, бо як сказано в одному з коментарів, вони надто полісемантичні. Людина по своїй природі схильна іти за шляхом меншого опору. Процесів мислення це також стосується. Можливість використовувати такі слова позбавляє необхідності використовувати складніші і думати над побудовою речень. Також я вважаю що ці слова *можуть* мати якийсь духовний вплив. Під "духовним" можна мати на увазі як щось надприродне, так і культурно-психологічне (одне другому не суперечить). . Дякую за відео, воно корисне, і я сподіваюсь люди не почнуть частіше використовувати слова, які ми вважаємо "поганими".

2 года назад
Семен Гавура +5
Семен Гавура

@андрій гріщенко Мені дійсно дуже неприємно спілкуватись з тими ,хто вживає ненормативну лексику разом з звичайними словами української мови.Вони не несуть ніякого смислового навантаження,являються баластом в розмові.В середині ХХ століття матюки не мали такого поширення ,як це можна спостерігати в наш час.Щоб дівчина в той час вимовила матірне слово!А зараз це звичайне явище.Рівень культури падає.Відбувається деградація суспільства.Я зустрічав таке пояснення походження ненормативних слів:вони з'явилися під час монгольського нашестя.Але для мови українців вони були чужими ,тому не знайшли поширення.Нинішня територія Росії була тривалий час Золотою Ордою,тому там ненормативні слова були у вжитку значно більше.Під час СРСР все змішалось і вживання матюків вирівнялось.А щодо того хто є українцем,то це не визначається походженням.За Україну готові вмерти і африканці,і литовці і інші,коли вони відчувають,що Україна це рідна земля,Батьківщина.

Год назад
андрій гріщенко +5
андрій гріщенко

@Семен Гавура Ви не допускаєте думки про про не використання російських матюків (як і я), тому що вони стали нашими, нас русифікували. В мене мама з Лемківщини, так вона шляхала, а рос., матюків не використовувала. Її так навчили з малечку і вона казала, що ці слова взнала вже в дорослому віці. До речі: цей пан у відео назвав Лемків не українцями. Образливо. Більша частина Лемків вважає себе українцями.

Год назад
Семен Гавура +14
Семен Гавура

@Dmytro Ivasiuk І я допускаю в момент,коли бєш молотком по своєму пальцю промовляння якої-небудь нестандартної фрази.Але,коли дехто ,розповідаючи про якусь подію,за кожним другим словом вставляє слова ненормативної лексики,то це прояв низької культури.До того ж йому здається,що стає крутішим.

2 года назад
Dmytro Ivasiuk +12
Dmytro Ivasiuk

В цілому я погоджуюсь з вами, але треба чітко відмежовувати просто лайку і конкретно мат. Звичайна колоритна лайка має право на існування, бо це як випуск пари, як правило, без зловживань, звісно. А мат - табу і геть з України!

2 года назад
Палай +2
Палай

Це було цікаво дізнатися , комфортно сприймати так добре роз'яснену тему)

2 года назад
Jhon Scatman +2
Jhon Scatman

Перейшов на ваш канал за порадою Клятого Раціоналіста, мав рацію, ваш канал дійсно надзвичайно пізнавальний та інтересний)

Год назад
Tavor UA +16
Tavor UA

Охуїти на скільки важлива інформація. Впевнений що Подерв'янський одобрив. Дякую

Год назад
AmbasFisherman +9
AmbasFisherman

Як можно з таким спокійно серйозним обличчям матюкатися!? Шедеврально пізнавально! Дякую!!!!

Год назад
Славік Кот +98
Славік Кот

Вітаю! хотілося б почути про фемінітиви, думаю це цікава та актуальна тема.

2 года назад
Грицько Білаш
Грицько Білаш

@Василь Петренко Підтримую , що не треба було чіпати. Бо модерність у фемінітивах , це із серії - що занадто то не здраво.

Месяц назад
Жанна Н.
Жанна Н.

@Василь Петренко Інші гендери нехай самі про себе подбають, ніхто не заважає.А взагалі-то,можливо середній рід це вихід.Посло,режисерко,вчителько,президентом таке інше,Навіщо було тільки переключатися на тему фемінітивів,незрозуміло,мова ж про матюки.

Месяц назад
vittoria
vittoria

@Василь Петренко в українській мові завжди існували фемінітиви, якщо що, як і маскулятиви. мета цих слів вказати на стать, аж не на гендер, яких до речі лише два: жіночій та чоловічій, а все інше байки та маячня

4 месяца назад
Tetiana Ruzhylo +6
Tetiana Ruzhylo

Цікаво, всі говорять про англійські фемінітиви, а чи хтось може предметно сказати про німецькі? Там ситуація ж очевидніша: der Lehrer - die Lehrerin, der Student - die Studentin, etc. І як, цікаво, вони там раду дають із штатним розкладом?)))

2 года назад
Таісія Клименко +2
Таісія Клименко

@Василь ПетренкоШтатний можна змінювати хоч щодня. Надрукувати протокол і наказ з новим штатним для прийому на роботу- не бачу проблеми, адже і так доводиться це робити. Бюрократією нас не злякаєш😉 юридичне завжди було далеке від життя і здорового глузду😁

2 года назад
Ірина Мацьків +19
Ірина Мацьків

Чудово, дякую! Так методично і скрупульозно підійшов до питання матюків)

2 года назад
Creauctopus +6
Creauctopus

Дуже круто! Вже поділився зі своїми друзями! Дуже цікаво та ще й весело!

2 года назад
Creauctopus +1
Creauctopus

Так!!

2 года назад
Petro Seniuk +2
Petro Seniuk

О, і ти тут :)

2 года назад
sun ray +2
sun ray

Боже, як рада, що врешті подивилась одне з ваших відео. Підписуюся! Не знаю, чи вийде з цього цілий випуск, але після вивчення польської, де Pan i Pani аналогічні ввічливому звертанню у нас «на Ви», стала цікава історія ввічливих звертань в українській мові. «Шановне Панство» залишилось, а Пан і Пані неначе витіснило «Ви» та асоціації з панщиною. Але, можливо, я помиляюсь.

2 года назад
A V +3
A V

Было интересно, спасибо 🙂

2 года назад
Семен Гавура +3
Семен Гавура

Мене здивувала така велика кількість вдячних автору коментів за "НАУКОВЕ"обгрунтування цієї гидоти,яка особливо процвітає зараз в молодому суспільстві,куди втягнулись навіть дівчата.Мабуть приємно сидіти в цьому гівні і відчувати що ти не один.

2 года назад
Леся Бойко +2
Леся Бойко

100%

2 года назад
mrt kh +2
mrt kh

вау, так красиво і зрозуміло про таку буденну та повсякденну тему! геніально😍

Месяц назад
Katrin Filipicheva +10
Katrin Filipicheva

Ви молодець, вставка з Подерев'янський дуже влучна. Прям захотілося послухати його п'єси.

2 года назад
Goytoseer Qurum +1
Goytoseer Qurum

Невже прізвище "подерев'янський" Вам пані нічого не говорить? Пригадайте Буратіно...вибачте Піноккіо. ))

Год назад
Pavlo Voloshyn +2
Pavlo Voloshyn

Шикарний контент. Щиро вдячний. Давайте ще!

Год назад
Halyna Stretovych +4
Halyna Stretovych

крутезний канал) дякую за контент!)))

2 года назад
osterro +314
osterro

Переглянув, поки батьків не було👀

2 года назад
osterro +2
osterro

@Goytoseer Qurum вкажете конкретно на маніпуляцію?

Год назад
Goytoseer Qurum
Goytoseer Qurum

Маніпуляцію лайнотворця зафіксовано. Дякую пане Остапе!

Год назад
osterro +10
osterro

@Artemi' о, дякую))

2 года назад
Artemi' +10
Artemi'

Классное имя и фамилия)

2 года назад
Oleksandr Korzh +1
Oleksandr Korzh

Чудовий канал! Читати коментарі так само цікаво, як і дивитись саме відео!

2 года назад
Kyrylo Anikin +4
Kyrylo Anikin

Якби ж я побачив це відео раніше, коли писав доповідь про подібні вирази та слова, то неодмінно отримав відмінно. Дякую за інформацію!

2 года назад
Arsen Makovetskiy +3
Arsen Makovetskiy

Це прекрасно.Дивуюся як я не натрапив на вас раніше.

2 года назад
Oleksii Siryi +2
Oleksii Siryi

Круте відео! Нарешті хоч хтось серйозно дослідив це питання. Дякую Вам!

2 года назад
Oleg Moshylski
Oleg Moshylski

Чудовий формат, продовжуйте в тому ж дусі.

2 года назад
Клятий раціоналіст +270
Клятий раціоналіст

Йду перечитувати словник Лесі Ставицької🙂

2 года назад
Грицько Білаш
Грицько Білаш

@Інна Д А з матюками ще гірше , бо то не наше , а нав'язане загарбником. І значення воно має інше , дуже негативне.

Месяц назад
Artem Lyubchenko
Artem Lyubchenko

​@Lidia Markovych А можна посилання, або хоча б ім'я автора праці, на яку ви посилаєтесь? Дуже цікаво почитати.

Месяц назад
larisaliya
larisaliya

@Олексій Бреднєв я думаю, @speravi1000 вкладав трохи інший сенс у слово "спостерігав", не маючи на увазі "слідкував", хоча, хто зна? але Ви в будь якому разі праві.

Год назад
larisaliya +1
larisaliya

@speravi1000 та людина могла з роками все більше і більше матюкатись саме тому, що в неї ставало дедалі більше проблем у житті (наприклад, щось дуже серйозне або невиліковне зі здоров'ям, або якась безвихідь чи втрата наближалася в житті), а не навпаки... можливо вона тому й матюкалась частіше, дедалі більше впадаючи у розпач... а Ви, замість того, щоб КІЛЬКА РОКІВ просто СПОСТЕРІГАТИ за тим, як вона занепадає по здоров'ю, краще б ХОЧ ОДИН РАЗ ПОЦІКАВИЛИСЯ, може можна їй було чимось зарадити? може і жива була б зараз та людина... іноді звичайна увага та емпатія творять чудеса... а гуртом ми можемо і гори перевернути, якщо що... і не варто всі людські біди (і смерті) валити на матюччя...це вже якесь глупство, їй-Богу...

Год назад
Обрій Літа +4
Обрій Літа

Дякую за даний матеріал! Дуже цікаво і просто вже подано для вживання моїм мізкам :)

Год назад
Anthony Kir
Anthony Kir

класна сорочка! дякую за розбір :)

Месяц назад
Roman Bashynsky
Roman Bashynsky

Це просто перфектно, якісне інфо, це і є справжня лінгвістика, величезне дякую

Год назад
Вже не юний Орел +175
Вже не юний Орел

До речі, багато хто вважає, що слово "їбати" прийшло від росіян. Я тут провів невелике любительське лінгвістичне дослідження і вияснив, що це слово використовують усі слов'яни. І західні, і східні, і південні. Тобто можна вважати, що це слово є загальнослов'янським і очевидно з'явилося ще до розділу слов'янських мов.

2 года назад
Ольга Шульц +1
Ольга Шульц

@Марія Смілянець Його "дослідження" можуть переконати хіба що людей його віку, або молодших. Те, що відповідна лексика існувала, не доводить того, що вона була широковживаною. Від діда (1901р.н., Дніпропетровщина) і бабусі (1903, Запорізька обл.) і своїх батьків я НІКОЛИ не чула тих слів. І не просто не чула -- їх не вживали. Я і моє коло оточення також без них обходилися. Діти мої народилися в Німеччині і також до часу були "чисті". У 2006 році мій син(9років) і шестирічна донька незаплановано продовжили-розпочали освіту в Україні. І почалося... Багата лексика мого хлопця виявилася "біднішою" за решту третьокласників! І це була одна з кращих початкових шкіл у Запоріжжі! Скільки "вікриттів"він проголошував за обіднім столом... Батьки мої ледь борщем не давилися.... Переконана, що швидке поширення "матюків" і бере початок з середини 90-х.

Год назад
Марія Смілянець
Марія Смілянець

Неправда, слід Вам було так само, як від українців, зібрати свідчення, відколи вживається.

Год назад
T. Pinxit +3
T. Pinxit

@Марія Смілянець Я з Чернігівщини і з вами згоден.

Год назад
Марія Смілянець +2
Марія Смілянець

@T. Pinxit Це ж саме мені розповідали старенькі батько-мати, доказом цього є ціле моє село-люди їхнього віку і старше вважали матюки ницим проявом, не гідним християнина, члена громади.Але, автори випуску, схоже, нас хочуть переконати у іншому:" Та що там таке-нічого страшного!"...

Год назад
T. Pinxit +2
T. Pinxit

@Марія Смілянець Старі люди розповідали, що в селах до війни не матюкалися. Вживали такі вирази - "Змій твоїй матері. Пішов, ти кобилі на спину." Вважалося непристойним лаятися при дітях.

Год назад
Oksana Gadzhiy +20
Oksana Gadzhiy

о, Остап! мені в трендах запропонувало. агонь, ви молодці)

2 года назад
Oleksandr Oliinyk +1
Oleksandr Oliinyk

Дяка! Дуже пізнавально і позитивно! Окрема вподобайка за жарти, звеселивсі)))

2 года назад
Марина Пазушко +2
Марина Пазушко

Дуже смішний випуск))

Год назад
Юрий Петрович +6
Юрий Петрович

Який файний канал! Чому раніше не чув? Лайк та підписка!

2 года назад
Вікторія Костовська +1
Вікторія Костовська

Дякуємо, дуже цікаво 🤗

Год назад
Білий Горват +39
Білий Горват

Матюкатись, чи ні -це справа не філології, а моралі. Мій покійний дід був не святий, різне міг вповісти у приступі гніву. Та, ніколи з його уст не звучало саме " російськомовної порнографічної лайки ", як її колись назвав вельмишановний Лонгин Цегельський.

2 года назад
IndeyUA +1
IndeyUA

@Грицько Білаш Добре, що відео користується популярністю, і приходять час від часу якісь нові фріки щось написати, піднімаючи рейтинг каналу 👍

Месяц назад
Грицько Білаш
Грицько Білаш

@nik speed Вподобайка.

Месяц назад
nik speed
nik speed

@Грицько Білаш дякую за пильність і підказку про літеру "т", так це змінило весь сенс)), тому вже виправив!

Месяц назад
Грицько Білаш
Грицько Білаш

@IndeyUA Ну чому не буде ? Думаючі люди будуть.

Месяц назад
Грицько Білаш
Грицько Білаш

@IndeyUA Якщо не подобається довго читати , то і не читайте , Вас же ніхто не примушує. А висловлювати людям "фе" за довгі коментарі , це як мінімум не пристойно , а як максимум не демократично.

Месяц назад
Diana Di +7
Diana Di

Боже, я нашла нормального, глубоко образованного филолога. Приятно слушать неимоверно.

2 года назад
Олексій Пономарьов +2
Олексій Пономарьов

Дякую за чудове відео! :)

Год назад
Alexander Galkin +1
Alexander Galkin

Дуже грамотна подача інформація. Добре, що немає цензури)

29 дней назад
Метал кавер українською +10
Метал кавер українською

За цитату Митця одразу лайк!!! Ахахаха! Кайф!

2 года назад
Taras Slyvka +3
Taras Slyvka

Чоловіче, ти крутий! Ненароком натрапив на це відео. Неймовірно! Респект!!!

2 года назад
Andrii Bilous
Andrii Bilous

Сьогодні гарний день, я знайшов такий файний канал! Успіху автору і моя подяка за контент!

Год назад
Vit Pav
Vit Pav

дуже дякую. продовжуйте!

2 года назад
Оксана Данилюк +81
Оксана Данилюк

Закрила вуха дитинi, а сама дивлюсь.

2 года назад
Вадим Ярошенко +10
Вадим Ярошенко

Можна було б і не закривати)))) ваша дитина знає більше ніж ви тільки не признається в цьому)))

Год назад
Assa Sa +3
Assa Sa

А наушниками не пользуеся?

Год назад
Olga Kasjanova +1
Olga Kasjanova

Дякую за працю. Гадаю, що матюки з'явилися саме при християнстві. Бо церква нав'язувала, що цілком природні явища і інстинкти людської природи ( секс, оргазм, потенція ...) -це сором, бруд то що. Чоловікам на'язували целібат, жінкам цнотливість - і великі матеріальні прибутки залишалися у священників.

2 года назад
Mr. DZ +1
Mr. DZ

Чудове відео! дякую вам за цікаву інформацію та подачу хотілося б почути більше про традиції в українському суспільстві, наприклад, як жили заможні/середньо заможні та бідні селяни. як проходив будній/святковий день українця, улюблена їжа та одяг в залежності від регіону та часу відносини між парубком та дівчиною, сватання, весільні обряди. становище жінки в українському суспільстві, питання не щасливого кохання, чи був вирішальний вибір нареченого за батьками питання релігії, сексу, гомосексуальності Дякую вам!

2 года назад
IndeyUA
IndeyUA

Це канал про філологію:)

Год назад
Vita Malva +4
Vita Malva

Цікаво, смішно, несподівано. Дякую.

2 года назад
Артур Швец
Артур Швец

Неймовірно круто таку історію потрібно обов'язково вивчати в школі 👍😊

Месяц назад
brookht _
brookht _

Круте відео, дякую за працю)

10 месяцев назад
Дмитрий Бондарев +2
Дмитрий Бондарев

Красно дякую за якiсний контен🇺🇦🇺🇦🇺🇦❤❤❤

2 года назад
Artem Anan +2
Artem Anan

Чудове відео, дякую!

2 года назад
Євгенія Філіппова
Євгенія Філіппова

Просто неймовірно, клас, давайте ще!

8 месяцев назад
George M. Shaddyn
George M. Shaddyn

Дякую за цікаву лекцію. Додам, можливо, в скарбничку один факт: в монгольській з усіх наших матів є лише одне слово значення якого цілком тотожне нашому матюччю, а саме - "п***да", і це слово має зневажливий характер. Знаю це від декількох монголів, з якими намагався з'ясувати чи правда, що наше матюччя має монгольське коріння.

2 года назад
Alexander Suvorov +10
Alexander Suvorov

Деякі коментарі просто порвали)) Дякую за відео!

2 года назад
Алексей Знаменский +1
Алексей Знаменский

Оце сподобається людям які речення не можуть сказати без зайвих слів. Особливо неприємно коли суть слова завсім не має значення, аби повторювати якісь непристойності. Я за відповідальність за значення пикористаних слів. А всі неномативні слова можна використовувати лише за призначенням і конкретно тим особам іких вони стосуються, без зайвих свідків і в прмому значенні.

Год назад
Юра Комарчук
Юра Комарчук

Таке розказав! Сильно втішив тих ,хто вживає 5 слів. Інколи говорить, дай їсти тощо.

Год назад

Далее

МОСКОВСЬКА БРЕХНЯ ПРО КОЗАКІВ! Розповідь очевидця!

15:12

МОСКОВСЬКА БРЕХНЯ ПРО КОЗАКІВ! Розповідь очевидця!

імені Т.Г. Шевченка

Просмотров 678 тыс.

ПОТЕЕМ ПОД ВИБРОНАКИДКОЙ 2300AVG (2100 WN8+)

4:14:00

ПОТЕЕМ ПОД ВИБРОНАКИДКОЙ 2300AVG (2100 WN8+)

KorbenDallas Топ Стрелок

Просмотров 81 тыс.

Україна: край чи окраїна?

23:03

Україна: край чи окраїна?

Твоя Підпільна Гуманітарка

Просмотров 70 тыс.

Фемінітиви принижують жінок?

22:10

Фемінітиви принижують жінок?

Твоя Підпільна Гуманітарка

Просмотров 40 тыс.

Сакральні таємниці української вишивки | Спецвипуск

17:45

Сакральні таємниці української вишивки | Спецвипуск

Твоя Підпільна Гуманітарка

Просмотров 28 тыс.

"Слово о полку Ігоревім": давньоукраїнський епос чи підробка?

23:37

"Слово о полку Ігоревім": давньоукраїнський епос чи підробка?

Твоя Підпільна Гуманітарка

Просмотров 68 тыс.

Як читати Біблію? | Уроки літератури

17:38

Як читати Біблію? | Уроки літератури

Твоя Підпільна Гуманітарка

Просмотров 35 тыс.