Kpop 2020 in a nutshell

Thirstae +13602
Thirstae

PLEASE READ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1:32 OKAY my ass just got blocked by kbs and thats why i had to EDIT OUT JESSI X JACKSON + NCT X SKZ X MONSTAX collaboration :((( im so sorry for thaaaattttttt a. l. s. o. 7:37 is the 00' liners from kpop (Hyunjin from Skz, Bomin from Golden Child, Daehwi from Ab6ix and Sanha from Astro)✌️ EDIT 2: any abrupt cuts that you see during the video is because i got BLOCKED BY KBS! It included NCT,SKZ,GIDLE,GFRIEND and many more :(( TIME STAMPS✨ 00:00​ - when kpop idols went viral 1:31​ - stage collaborations 3:04​ - song collaborations no one expected 5:53​ - song covers that whispered perfection 8:11 - iconic lines that were stuck in our heads 9:47​ - memes,jokes,crachead energy of 2020 13:20​ - solos that slayed 16:42​ - performances that blew everyones mind 21:50​ - moments without which 2020 would be incomplete

Год назад
harsh vardhan sharma
harsh vardhan sharma

@Thirstae are you going to upload 2021 k-pop in nutshell ? Plzz a request to you

Месяц назад
Julie Andrews
Julie Andrews

please make a 2021 version!!

2 месяца назад
Aspen Faqueer
Aspen Faqueer

you HAVE to do a 2021 version

5 месяцев назад
Julie Andrews
Julie Andrews

You making a 2021 version?? 🥺🥺

5 месяцев назад
Lahari Peddiraju
Lahari Peddiraju

WE NEED ONE FOR THIS YEAR !!! THIZ VID WAS SOOOOO AMAAAAZINNGGGG!!!

6 месяцев назад
Kashew +29863
Kashew

Jessi X Jackson was a collab no one expected but a Collab that left no one disappointed either

Год назад
Hearteyesamu Edits #PinkLover💗 +1
Hearteyesamu Edits #PinkLover💗

I know right! Jackson was so cute

2 месяца назад
Candice Tan +2
Candice Tan

the fact that even my mom stans

11 месяцев назад
Sandy +1
Sandy

They are my fav male and female soloists

11 месяцев назад
THE EXPLOSION OF NATURE
THE EXPLOSION OF NATURE

@I want to sleep oof I'm most of them too

Год назад
I want to sleep +1
I want to sleep

@THE EXPLOSION OF NATURE im a ahgase, exo-l, blink, army, stay, VIP, moomoo, orbit, neverland, insomnia ,inden, Aroha, Atiny, buddy, fantasy, nctzen, reveluv, monbebe, MY, myday, elf , shawol, midzy, carat, moa, hidden kard, Once and forever!

Год назад
aiSWAGrya ツ +150
aiSWAGrya ツ

loved this video and your editing made it look I was watching a whole ass movie but am kinda mad that I didn't find NCT 2020 MAMA resonance performance,, like it had over 10 mil views and Taeyong was descending from the literal heavens.

10 месяцев назад
Olivia +1
Olivia

@Nimalna Altaf gonna have to disagree here. There’s so many groups in here it’s not “the whole vid”

20 дней назад
Nimalna Altaf
Nimalna Altaf

She's an army tho. 😂 A whole this vid almost about BTS.

Месяц назад
Tejaswi K +3
Tejaswi K

Aishhhh 😏

3 месяца назад
jaecrystal +6
jaecrystal

It's so iconic tho

8 месяцев назад
ak10 ak36 +174
ak10 ak36

2020 WAS AN ICONIC YEAR FRO NCT we got : - NCT 127 kick it how can anyone forget this masterpiece - NCT 2020 FINALLLLYY : make a wish ( a BOP btw) 90s love - from home - work it - resonance + alll the contents and interactions between the units ( AWSAZ - mark awards ...) - ALL the MAMA performances : the whole resonance stage is an ART and WHO did'nt cry seeing the from home video - and more and more...

9 месяцев назад
Sakshi Yadav +6
Sakshi Yadav

They had included many other artist but kbs blocked them so they had to cut it down but yes even tho I'm not an nctzen kick it and sticker(I like lemonade too can't really choose) are masterpieces tbh

4 месяца назад
•caro• +4
•caro•

ikr nct and many other groups owned 2020 but I only saw mostly bts and bp

4 месяца назад
Shreesha Suhan +8
Shreesha Suhan

like 2020 was ncts year and you cant see them here at all??? i mean bro you could involve alot of their clips here

6 месяцев назад
Shreesha Suhan +5
Shreesha Suhan

ISTG LITERALLY!!!

6 месяцев назад
jaecrystal +20
jaecrystal

Right??? Like they literally owned 2020 I was so shook when I didn't see them here

8 месяцев назад
FredE Love +25
FredE Love

I came back to see this video one year later and I’m soooo proud of everyone ! They’ve come so far and it make me cry cause one year ago I was not into kpop that much but it help me so much

7 месяцев назад
Sophia Sou +68
Sophia Sou

can we all agree, mmmh by kai slayed like HELL, this man deserves a lot.

10 месяцев назад
That one drop of sprite Hobi didn’t drink 💅 +4924
That one drop of sprite Hobi didn’t drink 💅

Felix: Cooking like a chef Also Felix: *burns a pancake*

11 месяцев назад
yxnkee +1
yxnkee

Dude ur user lol-

Месяц назад
RCDaisy Dog➓ +1
RCDaisy Dog➓

This is so true though

4 месяца назад
Riya Choudhary
Riya Choudhary

🤣🤣🤣

5 месяцев назад
Zarin Zaman +1
Zarin Zaman

@𝙽𝚒𝚗𝚒'𝚜 𝙱𝚛𝚘𝚠𝚗𝚒𝚎 IM DYING- 😭😭😭

5 месяцев назад
Diya Parikh
Diya Parikh

Lmao

5 месяцев назад
Charles Patrick Cudis +40
Charles Patrick Cudis

TXT's zumba dance break is iconic tho, imagine having a zumba on a show in the middle of pandemic just lowkey telling us to be physically fit anytime.

9 месяцев назад
Ume Aiman +5
Ume Aiman

It shows how every group can blow our minds if they just focus on performances cuz they didn't have to do other activities last year and it also show how well they've been managing all activities and dances professionaly during all last years

8 месяцев назад
Skysky Nomnom +83
Skysky Nomnom

Bangchan has some big “don’t make me come back there” energy

10 месяцев назад
B1A4Baroyah +30
B1A4Baroyah

24:43 everytime i watch their 1st win would always make me emotional

9 месяцев назад
Zarin Jax +6084
Zarin Jax

The collab with IU and Yoongi isn’t just an collab that made records. Its like a healing song that we never even dreamed of.

Год назад
felonious gru
felonious gru

was it a tribute to jonghyun sulli and goo hara

29 дней назад
Snigdha Khadka
Snigdha Khadka

I literally cried when I heard it for the first time.

3 месяца назад
Vedaakshara Pyla 💚💙 +4
Vedaakshara Pyla 💚💙

Ikr it's a tribute

7 месяцев назад
Faiza Arshad +3
Faiza Arshad

Ikr

9 месяцев назад
yerimimyloves +5
yerimimyloves

Agree wid u so much Thebeats the feelin of da song

9 месяцев назад
Sticky Nick +11
Sticky Nick

Please Please Please do one of these for 2021, this was amazing

5 месяцев назад
Neha Sara +59
Neha Sara

8:37 Imagine an ER doc/nurse who's a kpop fan running in the hallway shouting "RISKY RISKY WIGGI WIGI IT'S AN EMERGENCY!" 😂

9 месяцев назад
Cute Bella +3
Cute Bella

@Neha Sara No problem ☺️🤗 NGl this comment reallly had me on the floor laughing like a crazy person lol 😂😂😂

6 месяцев назад
Neha Sara +2
Neha Sara

@Cute Bella haha thanks i came back here after a long time and tbh I'm surprised i got even this many likes

6 месяцев назад
Cute Bella +3
Cute Bella

LMAO 🤣 😂😂🤣🤣 This is so underrated man this deserves more likes.

6 месяцев назад
Premal Gandhi +2
Premal Gandhi

Omg 😆 that would be soooooo funny omg 🤣🤣😂😂😂

6 месяцев назад
yxnkee +4
yxnkee

"I Havent even graduated middle school" was like an iconic line. And Jinnie's wiper laugh was like- Hwasa be like- "F*ck you"

2 месяца назад
soobrise +20
soobrise

i can't believe there's no "cuz it's you, you're the want that i want" in the iconic line 😢

10 месяцев назад
Narayan Soumya
Narayan Soumya

Ikr

6 месяцев назад
Khadija Tariq +3382
Khadija Tariq

not to be kpop biased or anything but this is better then Youtube's rewind 2019 lol

Год назад
Faiza Arshad
Faiza Arshad

Ikr

9 месяцев назад
milkyxbearss
milkyxbearss

@Alefiya Zaveri true

9 месяцев назад
Stream_Luna_by_oneus_y'all
Stream_Luna_by_oneus_y'all

Ikr You ain't wrong

9 месяцев назад
chimmy is the best
chimmy is the best

Fr

11 месяцев назад
patalie99
patalie99

@Lily Arancheril same im not rly a kpop luvr or whatevs but i love skz so much 😭❤️💕

11 месяцев назад
yeris british accent +2
yeris british accent

im really late for this, but this was such a cinematic experience like i was in awe the entire video 😭 thank you for summing up a perfect 2020

6 месяцев назад
Littlegrace221 +5
Littlegrace221

not me watching this at the end of 2021 honestly 2020 was somehow an amazing year for kpop despite all the shit that happened and it brought me so much comforting nostalgia to watch this

6 месяцев назад
S.C. +8
S.C.

2020 was truly an ICONIC year for K-pop and I will forever cherish it

10 месяцев назад
Beth +10
Beth

That dynamite dance break gets me everytime

7 месяцев назад
Jejsjdbabwnana +3455
Jejsjdbabwnana

If you haven't laughed the way Namjin did in that one live, you're missing out

Год назад
bvmgyu
bvmgyu

@farisha thank you!🥺

Год назад
farisha +1
farisha

@bvmgyu its on vlive! just scroll down or search "RJRJ"

Год назад
Eishal Fatima +1
Eishal Fatima

Your 2k like

Год назад
bvmgyu
bvmgyu

Do you know what vlive it’s from? I cant find it🥺

Год назад
Xingchenzz +1
Xingchenzz

I laughed to hard, I fell off my couch

Год назад
「Bunny」 +14
「Bunny」

bro I would've been so done with 2020 if it wasnt for NCT 2020 LOL

9 месяцев назад
Pragnya +2
Pragnya

i got into kpop more than before after watching this video in Jan 2021, i hope there's a 2021 version of this video , it might help out a new k-pop stan

4 месяца назад
Roo’s_treehouse +4
Roo’s_treehouse

Aahh, this video first got me into kpop when it was first released- thank you so much for creating this

9 месяцев назад
xigaelxi +5
xigaelxi

I HOPE YOU DO THIS AGAIN THIS YEARRR

5 месяцев назад
Jejsjdbabwnana +9654
Jejsjdbabwnana

"Cooking like a chef, I'm a 5 star michelin" has been stuck in my head for a good 4 weeks -_-

Год назад
Niveda R +1
Niveda R

It's still stuck on my head

8 месяцев назад
makam17 +1
makam17

@Park Sunghoon same but 6 weeks then it stoped for a diffrent line

9 месяцев назад
makam17 +2
makam17

Only 4 weeks?? Its been in my head for 6 week even at school i still think of it

9 месяцев назад
Faiza Arshad +1
Faiza Arshad

I FEEL U AND LOL UR USER🤣👍💜

9 месяцев назад
we make stray kids STAY +1
we make stray kids STAY

@Jetty Bean just shows how good the menu is. that's why it's "God's Menu" 😏

11 месяцев назад
Sarita Kamal +9
Sarita Kamal

it was like a rewind for the k-pop industry it was amazing I loved it

10 месяцев назад
hareni Majuran +2
hareni Majuran

despite 2020 being one of my worst years it also made me become a kpop stan and these were what kept me going :)

7 месяцев назад
Dajala ♡🇪🇬 +1
Dajala ♡🇪🇬

This video got me into kpop💗💗i stan all the groups and idols shown here too

5 месяцев назад
no name +4
no name

Kai's whole album was really a masterpiece

7 месяцев назад
Patrisha Kim +708
Patrisha Kim

That Black Swan performance still left me with awe. The trust JK and JM had with each other is impeccable

Год назад
Marialena Krg +3
Marialena Krg

The fact that JK was the one raising JM in the air had me more shocked for some reason😅

8 месяцев назад
B • +25
B •

the way I choked when I saw that presentation. one of my favorites, if not my favorite, from bangtan this year

Год назад
Pina Colada +32
Pina Colada

Ily for adding Mamamoo....they are so underrated

10 месяцев назад
Asiya O +2
Asiya O

11:57 I LITRALLY LOVE THE WAY JISOO SAYS "DANCE" LIKE ITS SOOOO CUTEEE AND WHOLESOME

8 месяцев назад
Stephy🧿 +2
Stephy🧿

We need a 2021 version because the kpop community got a lot this year

5 месяцев назад
A K I
A K I

THE COVERS AHHHH I'M LOSING MY MIND! THAT WAS SO SO SO DELICIOUS TO MY EARS AND SOUL!

4 месяца назад
june +17398
june

alternate title: the best year a multifandom has ever had

Год назад
Layla +1
Layla

ikr

3 месяца назад
Krishnan Balasubramaniyam +1
Krishnan Balasubramaniyam

Soooo trueeeeeee

4 месяца назад
CS Laavender +1
CS Laavender

RIGHT HERE

5 месяцев назад
PrinHalle +1
PrinHalle

Ikr

8 месяцев назад
acjelso +1
acjelso

AGREED

9 месяцев назад
pxchy.kpopluvr +6
pxchy.kpopluvr

I know I’m literally writing this at the near end of 2021 but I became a K-pop Stan during like the first lockdown so like 2020-ish and omg this video helped so much for me to like know what K-pop actually was I just wanted to thank the creator like this video must have taken you ages to make and it’s actually amazing. Thank you sooo muchhhh 🙏🙏🙏

6 месяцев назад
dhruthih vellala +2
dhruthih vellala

ahhh i wish i knew about kpop in 2020, it seems so fun also if you don't mind could i ask one of these for 2021? i really like your video style and all :)

4 месяца назад
Jane Caburog +17
Jane Caburog

11:51 "i don't know what he said but let's just laugh" LMAO JIN 🤣

9 месяцев назад
Wibbs
Wibbs

Coming here to rewatch this video again made me realize just how much has happened in 2021 (kpop wise), and it's only September. I cant wait for the 2021 version (if you plan to make it), it'll be nice to relive everything that's happened this year

8 месяцев назад
Maisen +2738
Maisen

Hwa sa's solo was so legendary that I legit thought that she was a soloist before I discovered mamamoo

11 месяцев назад
ivette
ivette

same, they became my ult group and she was my bias til moonbyul snatched my heart

Месяц назад
Ragini
Ragini

same

Месяц назад
CookieCreamCrumble
CookieCreamCrumble

same, found hwasa first. shes obvs my bias now

Месяц назад
Simpossible
Simpossible

Same…

2 месяца назад
Choi Y/N
Choi Y/N

Same

3 месяца назад
Moo Like Butter
Moo Like Butter

Mamamoo’s MAMA performances will always be iconic simply because they have the best stage presence out of all the active girl groups right now, and that’s just a fact ❤️

7 месяцев назад
Alyssa Zafira +1
Alyssa Zafira

i hope you make one of these again for this year!!!! i love you stay healthy!!!!

5 месяцев назад
lali +3
lali

Zuho crying from SF9’s first win had me in tears, I am so proud of them

9 месяцев назад
BEOM DAENG +1
BEOM DAENG

this felt soo good 2020 was one of the best years for kpop some of these i forgot and looking back at them now, does smth to my heart

10 месяцев назад
Jejsjdbabwnana +7563
Jejsjdbabwnana

"Am i supposed to twerk" WHY THIS SO FUNNYAJKSKSJSJ

Год назад
It'z CiNDY💜
It'z CiNDY💜

here me didn't even smiled listening this and idk why lol

2 месяца назад
yeonjujins
yeonjujins

@Jejsjdbabwnana oof-

Год назад
Jejsjdbabwnana +1
Jejsjdbabwnana

@yeonjujins you too, nice name 😔👌

Год назад
yeonjujins +2
yeonjujins

Nice name

Год назад
Jins Handsome Face and Jimins Calico Cat⁷
Jins Handsome Face and Jimins Calico Cat⁷

@Jejsjdbabwnana Vmin could never 👁👄👁

Год назад
Insomnist +2
Insomnist

I still have trouble believing “hey seungmin, will you touch me, I feel so soft and fluffy” and “cooking like a chef, I’m a 5 star michelin” are the same person update: skz is my ult ;-;

9 месяцев назад
excuse mee, sirr +4
excuse mee, sirr

Waiting for a 2021 version 😩

5 месяцев назад
clarinda_ pereira. +5
clarinda_ pereira.

Felix: cooking like a chef Also Felix: proceeds to burn Chan’s kitchen

8 месяцев назад
anonis rose +15
anonis rose

There were so many iconic moments!! All of this happened in one year?!

10 месяцев назад
Diana M Torres +3248
Diana M Torres

“I told you to smile, why don’t you smile?” I C O N I C

Год назад
Eh •_•
Eh •_•

You don’t have to be sorry to me, you have to be sorry to your friends

10 месяцев назад
Eh •_•
Eh •_•

I told you to smile and you just ignore my word and just…-

10 месяцев назад
Maylyn Tran +1
Maylyn Tran

That’s literally every adult when they tell me to smile and I don’t. I have a natural serious face and I don’t smile all the time.

10 месяцев назад
army&lilies💞 +2
army&lilies💞

Comments are amazing and so true 🤣

11 месяцев назад
Krishna Pratap Dhapola +8
Krishna Pratap Dhapola

Why can't you just do it right ? Its soo essyy

11 месяцев назад
Alekhya
Alekhya

I LOVE THIS VIDEO...IT FELT LIKE RELIVING 2020...THANK YOU SO MUCH FOR THIS...LOVE YA

2 месяца назад
Cody France +1
Cody France

I completely enjoyed this video from start to finish

7 месяцев назад
_International _Play girl +5
_International _Play girl

I was on a time period always like : cooking like chef, Im a 5 starr michelin my mom : idiot, what r u singing? 😂😂

7 месяцев назад
Rayna An
Rayna An

mamamoo slayed and will always slay every year with a new comeback or performance. they are queens

25 дней назад
Mira Mira +1717
Mira Mira

Iconic line: “I want you, eat me like a main dish” or “Hey, you wanna come in?”

Год назад
I LoOkEd aT ChaInS aNd EvEN TaSTed tHeM -kurapika +1
I LoOkEd aT ChaInS aNd EvEN TaSTed tHeM -kurapika

Felix:Hey you wanna come in Me:yes sir yes sir yes sir GRACIAS

9 месяцев назад
i have been fucked by you
i have been fucked by you

The thumbnail what is it

Год назад
CRICKET FAME +1
CRICKET FAME

Second line in place of first and the first line in place of second.... that's better🌚

Год назад
Shownu's Adam's apple +2
Shownu's Adam's apple

@Liliana Escalante RIGHTTT, I was waiting just to not see it💔

Год назад
Mira Mira +2
Mira Mira

@Liliana Escalante samee

Год назад
Eva Dierckens +1
Eva Dierckens

plssss make one for 2021, my sister and i enjoyed this video so much we also watched it at least 4 times lol 😂

5 месяцев назад
𝙼𝚊𝚍𝚍𝚒𝚎_𝙲𝚑𝚒𝚕𝚕 +2
𝙼𝚊𝚍𝚍𝚒𝚎_𝙲𝚑𝚒𝚕𝚕

6:19 the fact that this was the video that got me into stray kids (lol my eyes went straight to Hyun jin and I was like who is this guy he's soo handsome) 😭

7 месяцев назад
me +3
me

The thumbnail itself is iconic

9 месяцев назад
elena +1
elena

Why is nobody talking about the editing?? It’s gold!! I’ve watched this like three times!!! Keep up the good work ✨✨😁🥺👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

9 месяцев назад
Mathilde Do Nascimento +2316
Mathilde Do Nascimento

5:58 That’s not JUST Skz! There are: -SanHa from Astro -Daehwi from AB6ix -Bomin from Golden Child -Hyunjin from Stray Kids they are all great idols so don't forget them

11 месяцев назад
Written Word
Written Word

THIS

20 дней назад
Domiana Rr
Domiana Rr

Ty for pointing that out 🤧✋

Месяц назад
Avani Kashyap
Avani Kashyap

u shld have checked pinned comment

2 месяца назад
kiwismeh
kiwismeh

I was looking for this

5 месяцев назад
Avisyla SF +1
Avisyla SF

@Zaynub Rajab I'm so sorry if my comments came out the way u said it, doesn't mean for it to come out that way. And it was kind of my fault since I wrote it before I saw the pinned comment that the owner's made and I just felt the need to point it out for a reminder for myself and everyone no matter how small/big the group is we should respect it. And I'm not trying to hate on her since I've already said all are forgiven, It's normal to make those mistake since it could be an error when she is rendering or just a human error.

6 месяцев назад
9'D'03 Aditi Nayak
9'D'03 Aditi Nayak

Words are less to appreciate your efforts. It takes so much patience,hard work.All your videos are awesome i hope your channel grows soooo much.I really love ur channel and videos

3 месяца назад
Helikopter Rrr +1
Helikopter Rrr

This video is legendary. I watch it once every week .

8 месяцев назад
Sheela Jain +3
Sheela Jain

When you realise after 5 months 2020 will be 2 years old 😶 like where is time going

9 месяцев назад
katia coelho +1
katia coelho

I lowkey want a 2021 version now

2 месяца назад
kennie +1516
kennie

the fact that jennie wrote the “didnt wanna be a princess im priceless” made it 10x better

Год назад
Ryun
Ryun

@Rc 118 123 uh.......ok I guess

11 месяцев назад
Ryun +9
Ryun

@jambaeeelan_ idk Ur laugh sounded rude af

11 месяцев назад
jambaeeelan_
jambaeeelan_

@Anisz Zainal i just laughed wtf? JAJAJAHASHJASHJ

Год назад
Kpop My Heartu
Kpop My Heartu

me watching this again after two years and realizing how purrrfect 2020 was

2 месяца назад
Miso J +14
Miso J

no one: literally no one: Rosie: Am I supposed to twerk?

10 месяцев назад
worldpastmyeyes
worldpastmyeyes

2020 was the year I got into KPOP and it really was iconic. And I have to add NCT 2020 MAMA performance definitely needs to be there in the "performances that blew everyone's mind"

8 месяцев назад
Joe Vienan +2
Joe Vienan

no matter what people say, i still here, waiting for the 2021 edition :)

Месяц назад
aegeus +3381
aegeus

Soobin started a cult with a song that wasn't even his to begin with

Год назад
Ayush J
Ayush J

@casse toi Hell No. I am Moa but give credit where it is due. Dolphin is a very popular B-side track. It is one of the most popular b-side track in entire K-Pop. Literally every idol knows and sings that song. It was way more popular even before Soobin and Arin's version.

8 месяцев назад
Min Yoonki
Min Yoonki

@gowonsforeheadsupermacy(faiha bae) 😂😂😂

Год назад
adele chim
adele chim

IS HIS SONG NOW

Год назад
Tapioca_Rin
Tapioca_Rin

LMAO ikr

Год назад
Magic Tree +4
Magic Tree

@D. B. They meant in terms of why it became so popular and who it's associated with, and it's more common than you think. Soobin made the song a hit. Oh my girl wouldn't have made it a cult or trend on Tiktok. That's not being disrespectful, that's facing the reality. Some artists can make a song theirs compared to the original. For example, Whitney Houston, “I Will Always Love You” which was originally Dolly partons. It's not something to be bitter about. It happens.

Год назад
linooism +1
linooism

12:53 the way bangchan looks at him will always make me laugh

2 месяца назад
Mimansha Tiwari +3
Mimansha Tiwari

I didnt realize when this became my comfort video. Waiting for 2021 in a nutshell :)

5 месяцев назад
7Chill +1
7Chill

'I don't know what he said but let's laugh' still choke me up🤣

6 месяцев назад
♥️Stray Kids♥️ +21
♥️Stray Kids♥️

Omg Felix's part was stuck in my head for a whole month

10 месяцев назад
*Xeni * +1423
*Xeni *

Hwasa's Maria, Jimin's filter and HYLT's frozen version are forever going to remain iconic.

Год назад
Faiza Arshad +1
Faiza Arshad

Lol yes

9 месяцев назад
anime text mania +34
anime text mania

Don’t forget jks my time

11 месяцев назад
Caron Chan +3
Caron Chan

The fact that Taemin pronounced idea idaya still cracks me up

9 месяцев назад
Datbossqueen
Datbossqueen

Loved every second of this video

5 месяцев назад
annabella.a
annabella.a

16:57 i remember this being the first bts preformance i had ever watched and it just blew my tiny mind

5 месяцев назад

Далее

TXT in a series of unfortunate events

12:47

TXT in a series of unfortunate events

BbyYeonbin

Просмотров 304 тыс.

MOST ICONIC KPOP SONGS (that everyone should know)

34:18

MOST ICONIC KPOP SONGS (that everyone should know)

flowtaee

Просмотров 10 млн

ГРОМКИЙ ВОПРОС с Владимиром Маркони

56:07

ГРОМКИЙ ВОПРОС с Владимиром Маркони

ИМПРОКОМ

Просмотров 889 тыс.

WATCH LIVE: Johnny Depp v Amber Heard Defamation Trial Day 24 - Verdict Watch

9:35:23

Zokir Ochildiyev - Kim ekan Shousida

8:33

Zokir Ochildiyev - Kim ekan Shousida

Zokir Ochildiyev

Просмотров 181 тыс.

Top 10 Best Selling Songs Each Year (2010-2020)

15:08

Top 10 Best Selling Songs Each Year (2010-2020)

Music Here

Просмотров 24 млн

BTS Maknae Line without their hyungs | VMINKOOK

9:24

BTS Maknae Line without their hyungs | VMINKOOK

chimmybun

Просмотров 584 тыс.

Top 10 Most Viewed KPOP Boy Groups of Each Year - 2010 to 2022

15:50

Top 10 Most Viewed KPOP Boy Groups of Each Year - 2010 to 2022

AE Top Musics

Просмотров 1,4 млн

[151202] GOT7 X BTS (VIRTUAL BOYS) @ MAMA 2015

10:07

[151202] GOT7 X BTS (VIRTUAL BOYS) @ MAMA 2015

Mavis Mah

Просмотров 2,3 млн

kpop idols at award shows in a nutshell (part 2) | Thirstae

8:50

kpop idols being awkward af

5:26

kpop idols being awkward af

Thirstae

Просмотров 3,7 млн

Kpop vines/memes that cured my depression pt.54

28:20

Kpop vines/memes that cured my depression pt.54

Kpop's Galaxy

Просмотров 34 тыс.

Фара vs Лысый Хищник ЗАБАВНЫЙ стердаун 😂

0:37

Фара vs Лысый Хищник ЗАБАВНЫЙ стердаун 😂

МАКСИМАЛЬНЫЙ УРОН

Просмотров 331 тыс.

Don't mess with mom 😂 Funny #shorts by DADDYSON show

0:18

Don't mess with mom 😂 Funny #shorts by DADDYSON show

DADDYSON SHOW

Просмотров 11 млн

Данила Поперечный: БЛАГОТВОРИТЕЛЬНЫЙ КОНЦЕРТ.

35:42

Данила Поперечный: БЛАГОТВОРИТЕЛЬНЫЙ КОНЦЕРТ.

Данила Поперечный

Просмотров 815 тыс.

Жмурки | Веди себя прилично #Shorts

0:34

Жмурки | Веди себя прилично #Shorts

Frost 24

Просмотров 819 тыс.

Destan 24. Bölüm @atv

2:17:19

Destan 24. Bölüm @atv

Destan

Просмотров 2,4 млн