Son Yaz 11. Bölüm | Kafesteki Aslan

  • Опубликовано: 2 месяца назад

    Son Yaz

    Длительность: 2:22:49

    Son Yaz 11. Bölüm Tek Parça (12 Mart 2021)
    Son Yaz 12. Bölüm'ü izlemek için tıkla 👉🏻 ruplayers.com/tools/vYSbs5eXrJ-Gq5c/video.html
    Selim, Yağmur ile Akgün'ü aynı odada el ele gördükten sonra Akgün'e keseceği ceza bu defa daha farklı olacaktır. Akgün'ü babasıyla görüştürüp gitmeye ikna olmasını sağlamak ister. Selim'in asıl derdi aslında Yağmur'ladır. Yağmur'un Akgün'ün peşinde dolaşması Canan ve Selim'in de arasını bozacaktır. Akgün'e kurulan komplo hayata geçmiştir. Selim'in infazı için düğmeye basılır. Akgün'ün silahı ile Savcı Selim Kara vurulacak ve delillerle olay savcı ile husumeti var gibi görünen Akgün'e yıkılacaktır. Akgün kendisine kurulan komployu çözer, Selim'in hayatının tehlikede olduğunu anlar. Selim'i kurtarmak için yanına geldiğinde artık çok geçtir. Akgün bu komplonun peşini bırakmaz, olayın Halil Sadi'ye uzandığını bildiği için kendi yöntemleri ile üzerine gitmeye kalkar. Fakat olaylar Akgün'ün planladığı gibi gitmeyecek, başına daha da büyük bir bela örülecektir. Yağmur Akgün'ün büyük bir yanlışa düşmesini engelleyebilecek midir?
    Son Yaz yeni bölümüyle Cuma 20.00'de FOX'ta!
    İdealist Cumhuriyet Savcısı Selim Kara (Ali Atay), 8 yıl önce hapse yolladığı organize suç lideri Selçuk Taşkın’dan (Arif Pişkin) reddedemeyeceği bir teklif alır. Selçuk Taşkın, Savcı Selim Kara’nın bütün suç örgütünü çökertecek davasında, tanıklık yapmayı istemektedir. Ancak bunun için tek bir şartı vardır; oğlu Akgün Gökalp Taşkın’ı (Alperen Duymaz) Selim Kara’nın bizzat koruması… Suç dünyası içinde büyümüş, tehlikeli ve sorunlu görünümünün ardında duygusal bir genç olan Akgün için bu kabul edilmesi güç bir durumdur. Hayat beklemediği bir yerden daha sınar Selim’i; İzmir’de çocukları ile yaşayan eşi Canan (Funda Eryiğit) boşanmak istemektedir. Ailesi ile işi arasında kalan Savcı Kara, baş belası olarak gördüğü Akgün’ü ailesinin yanına İzmir Çeşme’de bulunan Adalet Sitesi’ne götürmek zorunda kalır. Selim’in beklenmeyen misafiri Akgün’ün gelişi site sakinlerinin tüm dengelerini altüst edecek; Ege’de başlayan bu rüzgâr, herkesin hayatını değiştirecek büyük bir fırtınaya dönüşecektir.
    OYUNCULAR: ALPEREN DUYMAZ, ALİ ATAY, FUNDA ERYİĞİT, HAFSANUR SANCAKTUTAN, EMRE KARAYEL, SİNAN TUZCU, ŞEBNEM DÖNMEZ, ARİF PİŞKİN, SEZER KOÇ, HALİL BABÜR, YASEMİN YAZICI, ERDEM ŞANLI, YUNUS NARİN, ATA NEDİM ARMAN, SARP İKİLER, CENGİZ OKUYUCU
    FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
    Son Yaz: www.fox.com.tr/Son-Yaz/izle
    Resmi Facebook Sayfası: sonyazfox
    #FOX #FOXplay #SonYaz

Nurcan Polat
Nurcan Polat

ben de seni.. eridik yine

10 часов назад
Selin Balci
Selin Balci

Aha buraya yazıyorum ileriki bölümlerde halil sadi akgünün annesini saklamış olacak kadın gün yüzüne çıkacak aha da yazdım getti

День назад
Evelyne Umutoniwase
Evelyne Umutoniwase

We beg you please please give us with English subtitles please please

День назад
ozan
ozan

Yaa bi kadınlar buna yanıt verebilir mi neden sevmenize rağmen kaçıyorsunuz mesela canan savcıyı seviyor ama sürekli bir kaçışta seviyorsun lan besbelli neden kaçıyorsun bu gerçek hayattada böyle niye yaa

2 дня назад
Heqis Kerimli
Heqis Kerimli

Korkuyor çünkü

20 часов назад
Zohre Demirbag
Zohre Demirbag

Kıza bi Akgünü seviyorum söyletmediler ya

2 дня назад
Brat Valar
Brat Valar

Şu soner idolum oldu amo

3 дня назад
Ahmet Emir Çakır
Ahmet Emir Çakır

Selçuk Taşkın a bi tek mı ta oluyorum ya kral yemınle çok ıyı kast seçımı yapmışlar

3 дня назад
arya
arya

Soner çok iyi rol yapıyor, insanın içi titriyor o konuşunca

3 дня назад
arya
arya

Akgün ve yağmur'un ikide bir veda etmesinden gına geldi

3 дня назад
Y Emre Osmanoğlu
Y Emre Osmanoğlu

Sonere hic guvenemiyorum ama bu yaptiklari gercekse helal olsun selim karadan daha iyi gozumde

3 дня назад
Y Emre Osmanoğlu
Y Emre Osmanoğlu

Selimin agzini yuzunu parcalicaksin annesine babasina bole bi sovcen iyice bi o akli yerine gelsin desin ben napiyorum ben kimim ya

3 дня назад
Ismail
Ismail

52:24 fon müziğini nasıl bulurum

3 дня назад
Batuhan Dusunceli
Batuhan Dusunceli

Soner reis çok cool amk ya

4 дня назад
Şeyma 35
Şeyma 35

1:04:48 benide bu sahne etkiledi ya nasıl tatlı korktu yağmur,akgünün sevdiğinin üzüldüğünü görünce ki hareketleri ah siz ne güzelsiniz

5 дней назад
Meryem Balkan
Meryem Balkan

Akgünün gizli fedakarlığı vayy bee 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

5 дней назад
mezun runi
mezun runi

bu yağmur da ne meraklı melahat ya ahahaahah

6 дней назад
Alp Eren
Alp Eren

Herzaman ki gibi müthis bir bölüm

6 дней назад
Alp Eren
Alp Eren

Savci ve akgün ilerde Beraber calisa ne güzel olur 😍

6 дней назад
Selda Kavrazlı
Selda Kavrazlı

Yağmur’un sahneleri gereksiz uzun, Akgün’e de yapıştı cidden çocuk git diyor o peşinden koşuyor. Her sahnede de ya inat yapıyor ya bağırıyor birilerine.

6 дней назад
Arzu mine Bakır
Arzu mine Bakır

Bu dizi asla bitmemeli

7 дней назад
gönüL LLL
gönüL LLL

“Bende seni..”😍 17:30 buraya gömün beniii

7 дней назад
Onur Ali Çapar
Onur Ali Çapar

Hay senin Allah'ına kurban be

7 дней назад
Yılmaz Yıldırım
Yılmaz Yıldırım

Soner’in kırmızı oda’ya gitmesi lazım geçmişi üç buçuk saat dizi çıkartır da.

7 дней назад
Feridenaz Korkmaz
Feridenaz Korkmaz

Savcı çok bariyor rolünü çok bararak yapıyor

7 дней назад
admin ilhan
admin ilhan

diziyi yeni izlemeye başladım efsane dizide şu selim de varya iyi şeyler yapınca afferin kızıma kötü şeyde sanki kızı değil annesine kızın neler yaptı filan yakışıyormu

8 дней назад
Zinət İbrahimova
Zinət İbrahimova

Yasak bile olsa böyle aşk.yaşamak.güzel.varmdiri böyle.aşklar

8 дней назад
Leyla Beger Bucak
Leyla Beger Bucak

Kime tatlı diyeceğimi şaşırdım 😚

8 дней назад
Leyla Beger Bucak
Leyla Beger Bucak

❤️❤️

8 дней назад
Şerife DEĞERLİ
Şerife DEĞERLİ

Yuh artık hepmi akkgün suçlu senin kızın adamın peşinde izini takip adiyo onu napıcaz savcıı

9 дней назад
AR7JROK
AR7JROK

Savcı yine çözdü Türkiye'nin Sherlock u

9 дней назад
melikşah baltacı
melikşah baltacı

tüm oyuncular hissederek ve o hissi karşıya geçirerek oynamış. EFSANEEE=SON YAZ

9 дней назад
Derya Tas
Derya Tas

Savcıya bak zehir gibi. Kelepçeyi sırf solak mi diye fırlattı helal olsun

9 дней назад
Özlem Da
Özlem Da

Akgün Yağmuru arıyor okuldayken, bilinmeyen numara çıkıyor Geri akşamına yağmur Akgünü arıyor napiyosun diye o arada hemen kimin olduğunu bulup kaydetmis heralde numarayi 😂😂

9 дней назад
Yasin Kırlar
Yasin Kırlar

2:04:00 savcının alnındaki s harfi muhteşem

10 дней назад
Ümit Özcan
Ümit Özcan

Ali Atay oyunculuğu der ve çekilirim ustaa

10 дней назад
Beyza Işık
Beyza Işık

Nobody: Yağmur: Akgün her şeyi anlatıcaksın

10 дней назад
Ceren GEMİCİ
Ceren GEMİCİ

Canan anne gibi anne beee yemin ederim çok seviyorum

10 дней назад
Sümeyra Mudul
Sümeyra Mudul

Bu Yağmur da Akgünün başını hep derdr sokuyo şu çocuğun peşini az bi bırak ya gıcık olmaya başladım çok şımarık

11 дней назад
Nazan Aksongul
Nazan Aksongul

Şu akgün ün babasını gerçekte görsem bile mfaya derim adamda heybet var maşallah dağ gibi adam

11 дней назад
Deniz Sevgin
Deniz Sevgin

Aynen valah

2 дня назад
Eren Kan
Eren Kan

Yagmurun oldugu sahneleri ilerletiyorum artik sinirden

11 дней назад
Fsa Fsa
Fsa Fsa

Eren tüm videoların altında Yağmur'a olan nefretinden bahsetmişsin sjjssjjsjsjjidsjsd yeter be kardesim

11 дней назад
Eren Kan
Eren Kan

Allahim biktirdin yagmur artik nefret ediyoz şu kızdan

11 дней назад
Eflin Eka
Eflin Eka

Soner gibi bi barzoyu naza nasıl yakıştırıyorsunuz dmekfkkekxe

12 дней назад
ezgi
ezgi

ben de seni 🚬🚬

12 дней назад
Çağdaş Barış KAYA
Çağdaş Barış KAYA

diziyi youtube a ekleyerek beni ne kadar mutlu ettiniz anlatamam googledan izlerken ,50 reklam çıkıyordu ve kalite çok düşüktü

13 дней назад
Aygün Mehdiyeva
Aygün Mehdiyeva

Ya şu şımarık kız diziyi bana bıraktırdı.Bıktım şu Yağmurun hareketlerinden. Diziyi başa düşürüyo

13 дней назад
Mehmet Deniz Bahşi
Mehmet Deniz Bahşi

2. sizoena çatay uolsuoy gelioymöuş

13 дней назад
Recep Şengül
Recep Şengül

Canan selimi boşamakta dibine kadar haklı az bile yapıyor bence.

13 дней назад
Sümeyye Kahraman
Sümeyye Kahraman

Akgünün babasıyla sohbetini beğenen bi benmiyim

13 дней назад
deniz atağan
deniz atağan

Ya memur bey siz bu çocuğu gün aşırı tutukluyorsunuz niye öyle oldu :))

13 дней назад
Abdullah Huseyinli
Abdullah Huseyinli

Ulan trafo ne adamsın lan

14 дней назад
Yaren Topal
Yaren Topal

Akgün'ün sürekli yağmura güzel sözlerle veda edip bir türlü kopamaması jdjfjfkfn

14 дней назад
Sümeyye Şule Şahin
Sümeyye Şule Şahin

Yağmurun içinde kaldı söyletmiyolar kvkfkv

14 дней назад
yunus emre özdemir
yunus emre özdemir

Sayin savcim opel insignayla adalet sitesinden çıktı yolda araba megane a dönüştü 👊😄

14 дней назад
Gulnar Mamedova
Gulnar Mamedova

S-Sen neden her şeye razısın? Y-buda mı suç? S-Hayır,bir pilanın varsa bilelim yani😅

14 дней назад
Asabi Biri
Asabi Biri

Savcı: Solaksın sen Akgün: Doğma büyüme hfkddhkddnkd

14 дней назад
Nisanur Gökdoğan
Nisanur Gökdoğan

Bu Canan’ın Fatih konusunda Selim i dinlememesi beni cinnet geçirtiyor

15 дней назад
Sevda Kaba
Sevda Kaba

Babasinla konuşması çok acikliydi😭😭

15 дней назад
Sevda Kaba
Sevda Kaba

2gunde 11.bolume geldim valla bayildim

15 дней назад
Berkay ORAL
Berkay ORAL

1:15:08 " yıkık bir insan insan var senin karşında "

15 дней назад
Diaz Records
Diaz Records

1:32:00

15 дней назад
guiu aidin
guiu aidin

Şimdinin Soner Akgün ortağı geleceğin bacanağı

15 дней назад
Sevda Küçük
Sevda Küçük

Ah be akgünüm be 🥺🥺

16 дней назад
Dilek Şiray
Dilek Şiray

Bu bölüm çok hüzünlendirdi beni

16 дней назад
Alikram Seyidaliyev
Alikram Seyidaliyev

Oğlum bu nasıl dizi lan bi başlayayım dedim şuan bu bölümdeyim aralıksız . Çok saçma lan.

17 дней назад
Daniel Maisonnave
Daniel Maisonnave

Es una pena una linda seria y no puedo entender lo que habla se lo agradeceria si lo pueden traduccir en español

17 дней назад
Daniel Maisonnave
Daniel Maisonnave

Por que no la pasan en español no se entiende nada gracias saludos desde argentina

17 дней назад
aydannn
aydannn

Savcım lütfen öyle bağırma,benim ses tellerim ağrıyor

17 дней назад
saadet demir
saadet demir

Cananın selam verdiği ölüyor 😂 bence de avukatlık yapmamalı

17 дней назад
RS-cl
RS-cl

13:27 savcının aracı insignia iken 13:48 de eski bölümlerde kullanılan megane oluyor büyük ihtimalle eski görüntüyü eklediler

17 дней назад
Laly Lopez Bonilla
Laly Lopez Bonilla

Porque no esta subtitulado en español?

17 дней назад
Yusuf Kuş
Yusuf Kuş

13.51 opelden aniden Megane geçmesi bı garip olmuş

19 дней назад
Cihat Sarsılmaz
Cihat Sarsılmaz

Soner adamdır

19 дней назад
İlahə
İlahə

Ya o değilde,bu dizide ya her kesin telefonu kapalı oluyor,yada sesizde..adgsa

19 дней назад
Tuba Bilik
Tuba Bilik

Solaksın sen derkenki mutluluğu🥺🥺

20 дней назад
Mehtap A.
Mehtap A.

Canan'ın kıyafetlerini kim tasarlıyorsa ayakta alkışlıyorum. Canan'ın stiline bayılıyorum ve tabii Selim'le olan ilişkisine😍

20 дней назад
Замира Асланова
Замира Асланова

Супер фильм

21 день назад
Nurgül Taş
Nurgül Taş

Bir dizide herkesin mi babasıyla problemi olur ya???

21 день назад
Arzu Erdemir
Arzu Erdemir

alperen cok ıyı oynamıyor mu ya :) helal valla

21 день назад
Senem Canoğlu
Senem Canoğlu

Bu bölüm tarihe geçmeli. Savcı ilk defa takım elbisesiz göründü 1:35:25

22 дня назад
Fatma
Fatma

@Senem Canoğlu ben de görmedim

5 дней назад
Senem Canoğlu
Senem Canoğlu

@ɴᴏ ɴᴀᴍᴇ ben görmedim

20 дней назад
ɴᴏ ɴᴀᴍᴇ
ɴᴏ ɴᴀᴍᴇ

Yo daha önce görünmüştü

20 дней назад
Gökhan Şimsek
Gökhan Şimsek

Sen de az onun ki değilsin 😂😂😂

22 дня назад
Meral Gökmen
Meral Gökmen

Bir oturmada bütün bölüm nasıl izlenir bu nasıl bir manyaklıktır gözümde yaş kalmadı

22 дня назад
Harnik
Harnik

Vayyy vayyyyyvayyyyyyy

22 дня назад
Haşim Elemin
Haşim Elemin

Yaşasın trafo

22 дня назад
Gam-Z
Gam-Z

Yagmur yorma be savcı bile bu kadar sorguya çekmiyo

22 дня назад
Asena Kübra
Asena Kübra

17:29 🥺🖤

23 дня назад
Yonca D.
Yonca D.

Doğma büyüme 😂

23 дня назад
K U B I C O R N
K U B I C O R N

Bu dizide niye herkesin telefonu sessizde

23 дня назад
Kəmalə İsmayılova
Kəmalə İsmayılova

Yapmak isdediyimi yapdım say mutiş sahneydi bayıldım

23 дня назад
samet özcan
samet özcan

Naz Yağmurdan daha güzel başrolü ona verselermiş keşke

23 дня назад
K U B I C O R N
K U B I C O R N

Selimin tepkilerinin Mecnun'un tepkilerine benzemesi, cananın tepkilerinin de selimin tepkilerine benzemesi :)

23 дня назад
K U B I C O R N
K U B I C O R N

Ferhat biraz moron kalmış sayın cast ekibi

23 дня назад
K U B I C O R N
K U B I C O R N

Neyse öldü zaten

23 дня назад
Aqşin Atayev
Aqşin Atayev

Soner kral adam oldu bee

23 дня назад
Eda ley
Eda ley

1:13:29 savcım harikasın ya snsjsj

24 дня назад
Eda ley
Eda ley

1:08:49 olayı anlamıştım çok güldüm ya nsjsjsks muhteşem ikili ya smmsjsjsj

24 дня назад
Eda ley
Eda ley

Dizide kullanılan müzikler o kadar iyi ki sahneleri tamamlıyor başka bir seviyeye çıkarıyor

24 дня назад
Hasan Güler
Hasan Güler

bağımlılık yapıyor +

24 дня назад
Nehir Beyazkaya
Nehir Beyazkaya

Akgün'ün babasına Yağmur'u sevdiğini söylerken yüz ifadesi çok tatlıydı yaa 😍😍

24 дня назад
burak _SVL
burak _SVL

dizi güzel fakat göze çarpan çok fazla kamera ve mantık hatası var!

24 дня назад
esmanur güler
esmanur güler

mesela nerde ben farketmedimde

23 дня назад
nur
nur

Sonerle akgün kardeş çıkacak gibi geliyorr

24 дня назад
nur
nur

@Sudenur Gürkaya doğru vzvzvx

23 дня назад
Sudenur Gürkaya
Sudenur Gürkaya

kan çıkar ajdks

23 дня назад
İrem Kaya
İrem Kaya

Yağmur'da kendimi görüyorum sürekli sevdiğinin arkasını toplamaya çalışıyor

24 дня назад

Далее

The Last Summer Episode 12

2:27:18

The Last Summer Episode 12

Son Yaz

Просмотров 1,6 млн

Kardeşlerim 12. Bölüm

2:21:58

Kardeşlerim 12. Bölüm

KARDEŞLERİM

Просмотров 6 млн

Manizha - Russian Woman - First Rehearsal - Russia 🇷🇺 - Eurovision 2021

0:56

Manizha - Russian Woman - First Rehearsal - Russia 🇷🇺 - Eurovision 2021

Eurovision Song Contest

Просмотров 550 тыс.

2021 АЛЛОХ ОГОХЛАНТИРГАН ЙИЛ(2020 ВА 2021)

3:02

"Холостяк": 9 выпуск

1:14:18

"Холостяк": 9 выпуск

Телеканал ТНТ

Просмотров 2,8 млн

Военные песни. Сборник ко Дню Победы 9 мая

2:34:47

Военные песни. Сборник ко Дню Победы 9 мая

Советское телевидение. ГОСТЕЛЕРАДИОФОНД России

Просмотров 194 тыс.

The Last Summer Episode 10

2:30:28

The Last Summer Episode 10

Son Yaz

Просмотров 1,8 млн

The Last Summer Episode 15

2:15:12

The Last Summer Episode 15

Son Yaz

Просмотров 1,2 млн

The Last Summer Episode 1

2:18:52

The Last Summer Episode 1

Son Yaz

Просмотров 6 млн

Norway 4K - Scenic Relaxation Film with Calming Music

1:00:56

Norway 4K - Scenic Relaxation Film with Calming Music

Scenic Relaxation

Просмотров 8 млн

The Last Summer Episode 8

2:29:04

The Last Summer Episode 8

Son Yaz

Просмотров 1,7 млн

The Last Summer Episode 17

2:35:56

The Last Summer Episode 17

Son Yaz

Просмотров 1 млн

مسلسل الصيف الأخير12 (Son Yaz)

2:26:00

مسلسل الصيف الأخير12 (Son Yaz)

Son Yaz مسلسل الصيف الأخير

Просмотров 178 тыс.

Çukur 4.Sezon 36.Bölüm

2:18:08

Çukur 4.Sezon 36.Bölüm

Çukur

Просмотров 995 тыс.

Teşkilat 10. Bölüm

2:09:02

Teşkilat 10. Bölüm

Teşkilat Dizisi

Просмотров 928 тыс.

Manizha - Russian Woman - First Rehearsal - Russia 🇷🇺 - Eurovision 2021

0:56

Manizha - Russian Woman - First Rehearsal - Russia 🇷🇺 - Eurovision 2021

Eurovision Song Contest

Просмотров 550 тыс.

2021 АЛЛОХ ОГОХЛАНТИРГАН ЙИЛ(2020 ВА 2021)

3:02

"Холостяк": 9 выпуск

1:14:18

"Холостяк": 9 выпуск

Телеканал ТНТ

Просмотров 2,8 млн

Военные песни. Сборник ко Дню Победы 9 мая

2:34:47

Военные песни. Сборник ко Дню Победы 9 мая

Советское телевидение. ГОСТЕЛЕРАДИОФОНД России

Просмотров 194 тыс.

ЙОГА ЧЕЛЛЕНДЖ 💜 Lesha Maisak и DANYA POD

10:59

ЙОГА ЧЕЛЛЕНДЖ 💜 Lesha Maisak и DANYA POD

DANYA POD

Просмотров 266 тыс.

Богатый геймер vs Бедный геймер

10:38

Богатый геймер vs Бедный геймер

Трум Трум Оки Токи

Просмотров 951 тыс.

Мои родители  - супергерои!

10:33

Мои родители - супергерои!

Трум Трум ВАУ

Просмотров 479 тыс.

Сериал След. «Воспитание жестокости» Премьера!

39:26

Сериал След. «Воспитание жестокости» Премьера!

Сериал "След". Пятый канал

Просмотров 245 тыс.