Develer midelerini rahatlatmak için dışarıya çıkardığını biliyor muydunuz ? 🐪 🐫

  • Опубликовано: 20 дней назад

    soft_tune

🐧Deli hiroş 🐣
🐧Deli hiroş 🐣

Iııyy

Час назад
Alper Karaca
Alper Karaca

Vallaha daha yeni gördüm

2 часа назад
Aysel Öztürk
Aysel Öztürk

Hayatımda ilk kez gördüm ve şok oldum ALLAH'ım CELLE CEMALUHU senin herşeye gücün yeter 😭 😭

7 часов назад
Kemale Nesibova
Kemale Nesibova

Nə idi o bilən varsa desin please

13 часов назад
Vüsal Tapdıqov
Vüsal Tapdıqov

Onədi irənc 🤢🤮

13 часов назад
(TR) Tuğra
(TR) Tuğra

🤢🤢🤢

19 часов назад
Duqerli Semkir
Duqerli Semkir

Iyi ki insanlar midesini disari cikarmiyor yoksa o zaman olanlar olurdu Azerbaycandan salamlar

23 часа назад
-WTARON TB-
-WTARON TB-

🤢🤢🤮Tam anlamıyla midem azıma geldi off ses çok kötü

День назад
Uğur Uğur
Uğur Uğur

Dili o dili milletin aklıyla oynamayın

День назад
{Forever CemCel}
{Forever CemCel}

bu ne lan midem ağzıma geldi

День назад
Alex Dario
Alex Dario

Bu haftaki takip ve sloganımız : 128 Milyar doları iç eden AKP ve RTE iktidarına hesap sormayı unutmayalım. Bu sloganı sosyal medyada kullanalım.  Haydi Arkadaşlar

День назад
sidqi maharramov
sidqi maharramov

Sag iken bunuda gorduk bawqa ne goreciyik goresen

2 дня назад
AhMeT Osmanli torunu
AhMeT Osmanli torunu

Dudagin yaninda et parcasi yazik hayvana bakimsiz😖😖

2 дня назад
AhMeT Osmanli torunu
AhMeT Osmanli torunu

😳😳😳😳

2 дня назад
Sadia123 Sadiq rehmanov
Sadia123 Sadiq rehmanov

One laaan 🤮

2 дня назад
UĞUR BÖCEĞİ HAYRANI
UĞUR BÖCEĞİ HAYRANI

Nası yaa.....😨?...

3 дня назад
Ilqar Cebiyev
Ilqar Cebiyev

Abiliksin midesdi🤗

3 дня назад
levent koçer
levent koçer

Yalanınıza sokayım devenin nidesi bu kadar küçük değil ve devenin midesi ağıza bu kadar yakın değil insanları aptal yerine koymayın

3 дня назад
Aysel özkanca
Aysel özkanca

Yata amuni siksunler

3 дня назад
Aysel özkanca
Aysel özkanca

Kosunler omuna baylaşan aldinmi

3 дня назад
Hülya Sezgin
Hülya Sezgin

https://youtube.com/shorts/eCLuGviJjuE?feature=share

4 дня назад
Binnaz Meyilli
Binnaz Meyilli

Anneannem anlatırdı . Çiftleşme zamanında bu tür şeyler yaparlarmış. Girgin deve derdi. Yanına yaklaşılmazmış

4 дня назад
DON'T
DON'T

*Oha.Oynatma Listeme Hiç Bakdınızmı? Bakmasanız iyi olur bence.Sakın Tıklamayın*

2 дня назад
DRAC PLAY
DRAC PLAY

Develer midesini dışarı çıkarır mı sorusu, sosyal medyanın da gündeminde yer aldı. Ancak develerin midelerini dışarı çıkararak rahatlattıkları yönündeki iddialar doğru değildir. Develer belirli durumlarda ağızlarından dillerini çıkarmaktadır. Dil yapıları farklı olduğu için genellikle anlaşılamayabilmektedir.

4 дня назад
Tekno Market
Tekno Market

Midem kalktı

4 дня назад
Nedim Buğra YILDIZ
Nedim Buğra YILDIZ

Kalbe benziyo yaaaaaa tiksindim

4 дня назад
FIRAT DENiZ
FIRAT DENiZ

Fruko gazoz sesi lan bu

4 дня назад
🍒Sulli's cherry🍒
🍒Sulli's cherry🍒

O dulla örgücten gelir

5 дней назад
Nihat Gezer
Nihat Gezer

Süphanallah

5 дней назад
Tuğba Uzun
Tuğba Uzun

İRENÇ

5 дней назад
Kenan Yayla
Kenan Yayla

Ula gerzek o kadar küçük mide mi olur

5 дней назад
Güleray Çelik
Güleray Çelik

İLİM VE HİKMET SAHİBİ ALLAH SÜBHANALLAHİ VE Bİ HAMDİ SÜBHANALLAHİL EL AZİM 😮💖☝🏼☝🏼☝🏼

5 дней назад
dnd ygc
dnd ygc

Eğer Duyduysanız Deve BRUH Diyor

5 дней назад
EPİC GAMER #KPOP FAN 🇺🇸
EPİC GAMER #KPOP FAN 🇺🇸

What İs 4.160.000 Views Lol

5 дней назад
Osman İlten
Osman İlten

Dili o

5 дней назад
Arslan Ön
Arslan Ön

Ne alaka testosteron seviyesi yükselen devenin di şişer

5 дней назад
Gᴇʀᴇᴋsɪᴢ ʙɪʀɪ
Gᴇʀᴇᴋsɪᴢ ʙɪʀɪ

Midem: E biz kalkalım artık

6 дней назад
refik çetin
refik çetin

İğrenç birşey

6 дней назад
Ahmet Abay
Ahmet Abay

Mide değil başka bir organ dişileri etkilemek için çıkarıyorlar

6 дней назад
Hatice Öz
Hatice Öz

🤢🤢🤢🤮🤮

6 дней назад
Soft_world💜 #ytabonemiçekme
Soft_world💜 #ytabonemiçekme

🧐😦😩🤢🤮

6 дней назад
S“
S“

Bende yapiyom

6 дней назад
sefa bilgin
sefa bilgin

Salak salak şeyler paylaşmayın

6 дней назад
Kadir Calis
Kadir Calis

Hade lan ordan mal bu midemi iyi bak deveden bahsediyorsun göt kadar deve midesi gördü mu hiç mal

6 дней назад
Müslüm Bozkurt
Müslüm Bozkurt

Bts yi tanıyan varmi

6 дней назад
Faruk Kahvecioğlu
Faruk Kahvecioğlu

Biliyod

6 дней назад
Fatih Demir
Fatih Demir

Bende Kalbi sandım

7 дней назад
Her Şey var
Her Şey var

Ama devenin midesi bu kadar kicik asla olamaz cunki deve 1 icimde 2 aylik su iciyor

7 дней назад
Her Şey var
Her Şey var

ilk kez duyuyorum ilk kez goruyorum

7 дней назад
[Roblox Asya]🖤🌸
[Roblox Asya]🖤🌸

Olm atın çıkardığı şey ne ĞOEDJSKZSSZKZSSĞWLASŞ

7 дней назад
KIŞ MASALI
KIŞ MASALI

Herkes de dili mide zannetmis.Mide o kadar yoldaz ağıza kadar nasıl gelicek mantıken.

7 дней назад
devoleena_official
devoleena_official

Neeeeeeeeee🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🥴🥴🥴😬😬😶😶😶😦😦😦😦😦🥵

7 дней назад
Kaya Karadağ
Kaya Karadağ

O dili...Araştırdığınızda doğruyu göreceksiniz.

7 дней назад
bahar
bahar

🤕👍

7 дней назад
Berrin Akman
Berrin Akman

Rabbim benim güzel cannn

7 дней назад
Lina Henna
Lina Henna

Ben ŞOK😳Önce içeriği okumadim,direk deve ve ağzından çikana odaklanarak izledim,Dedim bu ne,dilimi,yoksa yediği bir şeyi mi çikariyor.Açiklamayi okudum ve Şok,ben Şok😳 Yüce Yaradanım neler 🤲🏻yaratiyorsun Rabbim.Rabbimin yarattığına akıl sır ermez.Her yarattığında vardır bir bildiği Rabbimin🤲🏻İnsanlarda genirerek midelerini rahatlatiyor,mode rahatsizliği olanlar özellikle.

7 дней назад
Lelouch Vi Brittania
Lelouch Vi Brittania

Deve midesi falan değil bu sallamayın. Develerin damağı bu. Onlar bunu hava ile doldurup şişirebiliyorlar. Karşı cinsi etkilemek için yaparlar. Yapamadımmı doğal seçilimden ölür gider neslide devam etmez.

7 дней назад
Fatma Çolak
Fatma Çolak

Ayyy

8 дней назад
mustafa göbel
mustafa göbel

O mide değil dil genelde kızdığında yapar bunu tepkisel olarak

8 дней назад
Mahmut Göçer
Mahmut Göçer

Suban allah

8 дней назад
sıradan oyuncu
sıradan oyuncu

"Midem ağzıma geldi" deyimi deveden esinlenmiş 🤣

8 дней назад
Reyhan Aliyeva
Reyhan Aliyeva

Davanin dilidi mida si yok

8 дней назад
imam ali kizi 12imamlarla kalp gözün açık olsun
imam ali kizi 12imamlarla kalp gözün açık olsun

O mide degil

8 дней назад
vatan delisi
vatan delisi

Midesini rahatlatmak icinmi yoksa sahibine aç olduğunu göstermek icinmi boş mideyi çıkarıyor acaba:))

8 дней назад
Volkan Şahin
Volkan Şahin

Mide değil dil o

8 дней назад
mert Furkan çakı official
mert Furkan çakı official

Devenin midesi küçük mü o kadar o başka bisiydir

8 дней назад
Salman İsayev
Salman İsayev

Mən Şok

8 дней назад
Fatma Kilic
Fatma Kilic

O ne lan

8 дней назад
Erdem
Erdem

Gursak o amk ne midesi

8 дней назад
Ayşe Ehmedova
Ayşe Ehmedova

İğrenç🤮

8 дней назад
Melike Murat Hatice
Melike Murat Hatice

MIDE DEĞIL O DILINI ÇIKARTYOR 😀

8 дней назад
Hatice Zeqiri #GeberHatice
Hatice Zeqiri #GeberHatice

Midem: E biz kalkalım o zaman Gözlerim: Aynen aynen Bne: EVEĞĞĞĞĞTTTTTTTT

8 дней назад
Dursun Kolçak
Dursun Kolçak

MIDE..Bize burda yer kalmadı...😜😃😃

8 дней назад
Fuad Memmedov
Fuad Memmedov

Şükür İlahi seni varlığına ya Rebim

9 дней назад
Justice Justice
Justice Justice

Amenna Sadekna ELHAMDULILLAH 🤲🌷🌹

8 дней назад
YILDIRIM KAYA
YILDIRIM KAYA

Abi sen sil bunu

9 дней назад
Bacaklı Gazete
Bacaklı Gazete

Anlaşılan bu video yu atan hayatında mide görmemiş

9 дней назад
Tarzan RIFKI
Tarzan RIFKI

Vay be...

9 дней назад
Kader Yavuz
Kader Yavuz

Qmideqm bulandı

9 дней назад
Emin Elicora
Emin Elicora

deve sayesinde yorumları okudum.. ve anladimki ulkemizde mt kareye düşen mal sayısında oldukça artış var.

9 дней назад
Vuqar Rehimov
Vuqar Rehimov

Develer mide qazin dişari cixarmaqcün edmir bunu edenler ekek develerdi özüne bayan deve ariyor sahibine bir işare edmeycün şunu ediyo

9 дней назад
ADİL TOK
ADİL TOK

Midesini kesinlikle dışarı çıkarmazlar yok böyle bişey. O dilidir dili .

9 дней назад
DOSDOĞRU OL
DOSDOĞRU OL

SÜBHANALLAH

9 дней назад
Aliye Qafarli
Aliye Qafarli

Hayır

9 дней назад
Emine Faruk
Emine Faruk

Keşke yemek yerken görmeseydim

9 дней назад
Nuray Deniz
Nuray Deniz

Bizim Türk milleti Eğitimsizlikten dolayı din ve ahlak bilgisi, genel kültür, bilim, matematik vs gibi bilgilerin eksikliğinden sosyal medya da ne kadar APTALCA paylaşım varsa hemen inanıyor ve Aptalca yorum yapıyor. Yahu 900 kiloluk devenin dört yüzlü midesinin ağzından çıkarması ne mümkün. O devenin midesi değil, DEVENİN DiLi . Yorumlarda "yok devenin pabucu" denecek kadar atmasyon, gereksiz ve KOMİK😁

9 дней назад
onur oyuncu
onur oyuncu

Lan iğrendim bune öğğğğggggg

9 дней назад
DAHA NE OLSUN!
DAHA NE OLSUN!

Midem eğşidiydi de bi dışarı çıkaran hava alsın, rahatlasın😂😂😁

9 дней назад
Hatice Yakut
Hatice Yakut

Migde orda olmaz

9 дней назад
Güngör Güven
Güngör Güven

Devedede boy var olmaaz

9 дней назад
Melis Sude ZEREN
Melis Sude ZEREN

Öğğğ

9 дней назад
Feyzi Altun
Feyzi Altun

Millet bu hareketin mideyle alakası yok.Cinsellikle alakalı.Erkek develer kızışma zamanlarında dişileri etkilemek için yaptıkları bir hareket. Sakın bu deveye bakıp,eşlerinize dilinizi falan da çıkartmayın,komik olursunuz.

9 дней назад
Ayten
Ayten

Bilmesem de düşününce doğru çünkü deve uzun yol çıktığı için suyu bol içer midesinde saklar sahrada su bulunmazsa onu ifraz gibi yapıp içiyor. Biliyordum

9 дней назад
Asif Edilov
Asif Edilov

Bilmiyordum midem bulandi

9 дней назад
murat kılıç
murat kılıç

Yok bilmiyodum

9 дней назад
Gülşah Demir
Gülşah Demir

Diğer organlar: mideeee nere giyin la Kalp:nere gidiyo bu Mide:yavaş yavaş kalkayım ben Ben: lağnn at resmen midesini yedi

9 дней назад
IRON MAN
IRON MAN

IYYYY GUSACAM HAA

9 дней назад

Далее

QURBAN ANIMAL TRANSPORT 2021

16:28

QURBAN ANIMAL TRANSPORT 2021

Tarımtube

Просмотров 20 млн

AMAN ALLAH'IM! CENNET NASIL BİR YER BÖYLE?

18:34

AMAN ALLAH'IM! CENNET NASIL BİR YER BÖYLE?

TUNCER - Gizem Avcısı

Просмотров 2,5 млн

Minecraft Live 2021: Vote for the next new mob!

0:57

Minecraft Live 2021: Vote for the next new mob!

Minecraft

Просмотров 3,1 млн

AKER KARTAL ALDATILMA HİKAYESİ (anlatması komik yaşaması zor)

7:15

Konya’da bir şirketin ürettiği bot ve yat motoru suda iz bırakmıyor

4:03

Konya’da bir şirketin ürettiği bot ve yat motoru suda iz bırakmıyor

Savunma Sanayii Dergilik

Просмотров 16 тыс.

Komedixana 128-ci  Bölüm  02.10.2021

42:33

Komedixana 128-ci Bölüm 02.10.2021

Komedixana

Просмотров 336 тыс.

SQUID GAME İncelemesi - EYYY GÜNEY KORE!

11:38

SQUID GAME İncelemesi - EYYY GÜNEY KORE!

Murat Soner

Просмотров 3,6 млн

Yıllar Sonra Sahipleriyle Buluşan VEFALI HAYVANLAR...

8:02

Yıllar Sonra Sahipleriyle Buluşan VEFALI HAYVANLAR...

DOKTOR TİLKİ

Просмотров 595 тыс.

GÜLME KRİZLERİ PART #1 ÇGHB

9:04

GÜLME KRİZLERİ PART #1 ÇGHB

Mr ESER

Просмотров 270 тыс.

Minecraft Live 2021: Vote for the next new mob!

0:57

Minecraft Live 2021: Vote for the next new mob!

Minecraft

Просмотров 3,1 млн

ØMI - You (Prod. SUGA of BTS) -Official Music Video-

4:23

LAMBO URUS

2:29

LAMBO URUS

Egor Kreed - Topic

Просмотров 60 тыс.

Дело №2 - Скорая 🚨

37:54

Дело №2 - Скорая 🚨

Джентльмены Синдиката

Просмотров 1,5 млн

Невеста (feat. Скриптонит)

3:31

Невеста (feat. Скриптонит)

DOROFEEVA - Topic

Просмотров 91 тыс.